Accepterad lucas | Medlem ansökning [mekkafvv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Berggren

Vad är ditt discord namn? sert_42

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin Berg, 1998-02-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktärs personlighet som rolig, trevlig, ansvarsbar!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Martin Berg kommer från centrum Falkenberg, han har 3 syskon och föräldrar är gifta. Vid 2015 flyttade han till Göteborg för att skapa sitt nya liv. Martin älskar motorer och fordon, så allt ifrån bilar till flygplan är detta rätt kille för dig. Han har gått i Fordon och Motor programmet i gymnasiet, han fick en av dom högsta betygen i hans gymnasie. Han har alltid varit handig och den man kan vända sig mot när man din bil håller på och strular. Han vill helst bli en av dom bästa och förstahandsval mekanikern i Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv har kört unive innan, men inte bara det. Jag har kört Vitex, Centic och ortenwave RP. Jag har alltid vart duktig med RP och tillomed varit staff i några av dessa servers, och när jag säger staff menar jag ändå HR osv... Jag har bra kunskap och lätt för att adaptera till situationer eller för server regler. Jag är social och trevlig som person så jag kan definitivt se till så alla har en bra stund med dom runt om mig. Så det jag har och erbjuda listvis är : Professionell RP, en bra och trevlig stund och sist men inte minst en logisk tänkare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha en bra och trevlig stund i ett scenario, och inte bara tänka på sig själv under scenariot,och att båda ska vara en del av scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det var i gamla Unive RP. Det var ingen grov regelbrytning det var bara att när jag börja RP så fatta jag inte reglerna till 100%, så jag råka FRP'a genom att inte lyssna på dom som hade mig som gissla. Jag lärde mig faktiskt vad FRP gäller helt och vad som kvalificeras som FRP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (vilket betyder Random Death Match), VDM (Vehicle Deathmatch, vilket betyder att man dödar med ett fordon) FearRP (Du gör inte som ska göras i scenariot.)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt, kortfattade är jag en bra kandidat för eran server. Är jättetacksam för ni läser detta och hoppas ni har en fortsättande bra dag!

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens vinst i ett scenario betyder att du inte försöker hindra motparten att vinna scenariot istället för att direkt fokusera på din egen framgång varje gång,att båda två ska vinna i ett scenario.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka