Accepterad Frallanz | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frallanz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Skogman

Vad är ditt discord namn? Grov Portion

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Seppo Tuominen 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Spontan, Oförutsägbar och korkad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Seppo Tuominen är född i Helsingfors som son till den ökända maffiabossen Kaari Tuominen. Kaari var en av de mest respekterade och fruktade inom den finska undre världen, och när Seppo föddes trodde alla att han skulle ta över faderns imperium en dag. Problemet var bara att Seppo inte riktigt hade ärvt varken hans fars kylighet, intelligens eller känsla för strategi. Redan som ung utvecklade Seppo ett stort intresse för sprit. Hans liv blev snabbt mer kaotiskt än planerat och han halkade in på småkriminella banor, men det gick nästan alltid fel. Han har försökt sälja droger men rökt upp sitt eget lager, försökt råna en kiosk men tappat pistolen och en gång kört iväg i en civilpolis bil av misstag. Trots allt har han alltid lyckats komma undan med livet i behåll, på ett sätt som nog mest är ren tur. Efter några år bestämde Seppo sig för att lämna Finland och försöka bygga upp något eget. Han vill bevisa för världen och för sin fars minne att han också kan bli någon i den kriminella världen, även om det alltid blir lite fel på vägen. Seppo drömmer om att bygga ett eget nätverk och bli respekterad och ihågkommen. Han söker ofta sig till folk som kan hjälpa honom eller som kan dra nytta av honom, och han hamnar alltid i situationer som andra kan reagera på. Han är impulsiv, charmig och ganska kaotisk, och på något sätt lyckas han alltid göra situationer underhållande. Hans framtid kan gå på många sätt. Antingen lyckas han på något konstigt sätt bygga upp något eget, eller så förblir han den eviga wannabegangstern som alla skrattar åt men ändå gillar att ha i närheten. Oavsett vilket kommer Seppo alltid bjuda på sig själv och skapa roliga situationer i spelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan egentligen inte bidra med otroligt mycket om jag ska va helt ärlig. Eller snarare sagt jag vet inte. Jag har aldrig kört roleplay tidigare. Men jag vill väll tro och tycka mycket skratt och att jag kan bidra till att andra kan rollspela lättare i spelet. Men goda skratt kommer man långt med :D

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag agerar på ett sätt som gör det lättare för dem att rollspela och nå sitt mål i scenariot. Det kan till exempel vara att jag gör misstag eller fuckar upp så att de kan 'vinna' situationen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Random Death Match (RDM). Alla dödsfall skall ha en rimlig förklaring inom "världen". 2. Meta Gaming, dvs att använda information som man har fått ifrån "den riktiga världen" inte blir realistiskt i rollspelen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag som person är väldigt lik min karaktär Seppo. Jag är impulsiv, spontan och har fått höra flera gånger att jag är riktigt rolig, till och med folk jag inte känner har sagt att jag borde bli stand up komiker. Jag litar på min magkänsla och vågar säga att jag ofta bidrar med skratt och lättsamhet i olika situationer. Jag är också väldigt social och har lätt att prata med nya människor. Det spelar sällan någon roll vem jag möter, jag hittar alltid något att prata om och om jag inte har något direkt ämne skapar jag det spontant. Jag tror att min sociala förmåga och humor kommer göra Seppo ännu roligare att spela tillsammans med andra på servern.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tjena!
Hoppas att allt är bra!

Tänkte ba kolla om det fortfarande är paus med intervjuer för ikväll/inatt?
allt gott!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka