Ej Antagen smokzyyyy123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R.A

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Renas

Vad heter du på discord? Tjugo_Tre

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Då jag är jätte aktiv på unive och ser jätte många icke medlemmar på servern och vill hjälpa med att ändra på det med andra m/a’s

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är som sagt jätte aktiv på både discord och unive men har slutat rpa så mycket vill prova på staff arbete och se hur det är såklart kan ja alla serverns regler är lila spelare inga tidigare bans

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och om dom inte förstår nått så ska man förklara det till de tydligt och fint

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja att vara medlem på unive de e ju de man bör vara för att se hela unive om man säger så, man kan prova olika jobb inom rpn man kan va polis kriminell man kan göra en massa olika saker som medlem och därför rekommenderar jag att man ska bli de

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa reglerna såklart och aktiva

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Hålla koll på forumet samt discorden för intervjuer och annat

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag speciellt nu när sportlovet närmar sig mycket mer aktivitet då men är aktiv varje dag från 15:00 till typ 01:00 eller helgar 12:00 till sent på kvälllen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt varit tidigare medlem på unive kan alla regler och är lila spelare!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka