Ej Antagen lukasostergren | Chef-jobb ansökan (Securitas) [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? lukasthek1ng.

Ange ditt födelsedatum: 9 Oktober 2009

När fick du medlemskap på Unive? Först cirka 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har som sagt varit chef där innan och vet hur man RP:ar som det. Min mammas Kompis är anställd hos Securitas och hon har lärt mig ganska mycket eftersom jag en tid i livet verkligen älskade securitas verksamheten. Jag har också fått hänga med och se hur dom gör osv. Sedan så håller jag på med att försöka att fixa mer utvecklad utrustning till securitas För att höja realismen inom Yrket Jag , som jag sedan kan sälja eller ge till servern. Och så har jag flertal Utvecklnings uppgifter som jag kommer införa på Securitas för att få det så aktivt som möjligt Som tex att jag kommer Ändra Rekryterings Processen för att höja Kompetensen på Dom anställda hos Securitas Även så kommer jag införskaffa Blåljusverksamhets Dagen. För att höja aktiveten och att visa upp oss. Sedan så har jag flertal Utvecklnings Sätt som jag använde när jag satt som Securitas chef tidigare och det funkade bra vi hade då en aktiv samt mogen Kår, Som Var välutbildade. Sedan så kommer jag att försöka Förstärka den Sociala Rpen inom Securitas för att i nuläget är det 0 Social Rp inom Myndigheten. Sedan så har jag suttit som flertal Postioner inom Securitas som Tex Ordningsvakt, Säkerhetsvakt STF Chef över Securitas , så Jag anser att jag har dom erfarenheterna som krävs för att uppfylla denna postion som Chef över Securitas

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet?

Ja så jag har flertal utvecklningsplaner för Securitas som att jag Införskaffa En Blåljusverksamhets Dag med RTJ SJV Polis för att höja aktivteten och att göra så Att personer vill bli Securitas , Sen så kommer jag införskaffa ett Hårdare system i mot personer som ej hanterar jobbet på rätt sätt Sen så kommer jag att Fixa Rekryterings Processen för att kunna utveckla frågorna så att vi endast får Kompetenta och mogna anställda inom Securitas . Sen så kommer vara Mycket mer Strängare i mot Lall Inom Yrket för att om det förekommer lall i Yttre tjänst som Securitas så kommer det ej se bra ut för Myndigheten och det kommer att se ut som att Securitas är ett Lalligt Yrke.
Planering, Inför Blåljusverksamhets Dag,

Steg 1: Diskutera med SJV Ledning, Polis ledning.

Steg: 2 Anordna en Plats Tillsammans.

Steg: 3 Ta ut securitas fordon

Steg: 4 Sedan så Placerar Vi dom Brevid SJV Bilar på Piren

Steg: 5 Sedan så gör vi så att civila för kolla in våra fordon och Möjligtvis åka på en åktur i sjukvårdens ambulans helikopter

Vi gör detta för att stärka Sociala rpen och för att visa upp oss.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag- 16:00 - 23:30
Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag 14:00 - 22:30
Torsdag: 13:00 - 21:00
Fredag: 14:00 - 01:00
Lördag: Runt 14:00 - Sent på natten
Söndag: Runt 13:00 - 01:30

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
+rep mogen, vet det han behöver. Kompetent för positionen

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

[B][FONT=times new roman][COLOR=rgb(209, 72, 65)][SIZE=7]+++REP[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B]

[U]Oehört kompetent inom rollspelandet, den mängd erfarenhet som han har är en på miljonen.[/U]

+rep

Tycker Aboslut han borde bli securitas chef, Han har länge suttit uppe på dem höga rangerna inom polisen och visat att han kan och vet hur man gör sitt jobb. Han har bra ledskapsförmågor och bra kontakt med Nurvarande Polisledning och rikspolischef. Tycker han passar bäst som securitas chef Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka