Nekad Lukas152 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2009

Vad heter du på discord? tjena#4082

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag hos min mamma mellan 10 till 5 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? en till 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag banna de som bryter mot regler. Jag skulle även bli mer engagerad i att klippa och gå in i support ifall personen förtjänar någon större ban. Inom mitt yrke, vilket är sjukvården, så stöter jag ofta på folk som gör failrp genom att inte svara på /me. Dessa är ofta icke medlemmar och svarar inte heller i ooc chatten. Det är även vanligt att våra tjänst bilar blir stulna och då hade det varit smidigt om man kunde banna personen snabbt så man kan ha kvar sitt fordon. Om jag kunde banna alla som begår failrp så skulle det underlätta för staffsen då det slipper göra dedär lilla grov jobbet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Unive är den största svenska server just nu (vad jag vet) och det har påföljder. Många nya kommer in som bara är ute efter att lalla och då vill jag kunna vara där för att snabbt få bort dem. saker som jag ser ofta från nya spelare är: VDM, suntförnuft och failrp. Om jag var servervakt skulle jag kunna ta bort de onödiga lallarna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? genom att rensa bort många lallare som inte hör hemma på Unive. Som jag nämnt tidigare så stöter jag i mitt yrke på många som begår failrp samt suntförnuft. Jag tycker inte supports och staff ska behöva noclippa runt för att banna sådana lallare som bara gör små saker så därför bör jag vara bli servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? för att underlätta för staffs och göra så att servern blir mer seriös! just nu är det många lallare som springer runt och därför hade det varit bra om jag blev servervakt för då kan jag se till att lallarna inte kan springa runt i staden och bara förstöra.

Varför vill du bli servervakt? Jag är motiverad till att hjälpa servern samtidigt som jag själv vill ha en bättre upplevelse. Det hade varit en lättnad ifall jag kunde banna de som snor mitt tjänste fordon samt de som inte svarar /me. Det hade underlättat för mig enormt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag är medveten om de kommandon som kommer med servervakt rollen. Dessa är /dv, /toggleid, /svban, /kick, /revive.

Är du whitelistad på serven? ja har varit det så länge jag har spelat på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad men de har jag lärt mig saker av jag har slutat med det efteer bannsen men jag kommer aldrig göra om det jag har lärt mig av mina bans

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej kommer inte göra det häller

+rep bra ansökan men man måste inte alltid banna bäst är att varna sedan banna lite lätt för att någon skillnad ska ske

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka