Accepterad Ludo | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410536964/

Ditt Hex-ID: 11000011ad69804

Vad är din discord tagg? Ludo#8869

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 2dagar (blev bannad igår)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft i fängelset~Christoffer Wanzel

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och en kille tjafsade och slogs. Vi kallade varandra otrevliga och slogs. Sedan i slutet slog jag typ ner han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i fängelset. Sedan råka jag slå en grabb och då kom andra grabben och slog ner mig. Sedan så dog jag av typ hunger. Blev revivad sedan så var vi chill. Sen började jag skämta med han och han slog ner mig. han kallade även mig hora och kalla mig hund. Jag slog då på honom då han ramlade och blev typ medvetslös efter allt slagsmål. Sedan valde att gå därifrån. Jag gick upp och sedan var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag tycker det var rätt att banna mig för att ha skämtat, kallat en grabb otrevliga grejer och slogs. Jag började dock inte slåss så jag anser slagsmålen för självförsvar men det var stort fel av mig att säga otrevliga saker till killen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En har jag glömt bort då det var så länge sedan. En annan handlade om att jag lallade i fängelset men i själva fallet så var det en annan kille som glitchade. Det gick till såhär: Jag hade precis vaknat efter sandstorm. Sedan kommer en grabb och slår ner mig. Jag skriver en report och blir revivad. sedan börjar han glitcha och då frågar jag hur det är och e nära honom. Sen när han sluta glitcha slår han ner mig. Då går jag efter honom slår honom en gång sedan är jag bannad. Det var absolut fel av mig att slå till honom i slutet då. Den tredje var OOC då jag var med i ett RDM då 2 dödades (medbrottsling fast slog aldrig. Det gick till såhär: Jag och mina kompisar åkte till svarta marknaden för att en skulle köpa kniv. Sen kom några som hade följt efter oss och dom var jobbiga och vi trodde dom skulle råna oss och dom blockerade utgången. iallafall vi trodde dom skulle råna oss så då högg han dom med kniv. Jag anser inte att min andra kompis gjorde något men det jag gjorde mest var att slå deras bmw turbo något. och slog en av dom. Jag har lärt mig att inte hamna i sånna här scenarion när det handlar om RDM osv. Jag lärde mig mycket av det och har tagit lärdom. Sen dess har jag hållt koll på reglerna extra noga och varit mer försiktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat slutat slåss. Jag hade inte alls skämtat och bara gått därifrån. Jag kunde sagt förlåt och vi kunde varit chill. Det var absolut fel av mig att slå ner han och fel att kalla han saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ej vara kaxig, komma in i slagsmål och absolut inte slåss. Jag skulle inte ha slagit och det har jag lärt mig. Jag ska från och med nu vara mer försiktig och inte hamna i sånna "tillfällen"

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka