Accepterad Zyro | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyro

Aktiv Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
138
Åtgärds-referens
ID: 1428 — Normal (15p)
Typ: RDM (§ 4.1a), Powergaming (§ 4.1h), VDM (§ 4.1b)
Anledning: pittar ner folk med bil i vattnet när dom ska plocka påskägg samt slår ner folk medvetslös
Personal: Redbull
Datum: 2026-04-05
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var och plockade påskägg med mina 2 polare. Jag var lite AFK för jag pratade med min morsa IRL sedan ser jag hur dom slår mot varandra i slagsmål. Jag springer fram för att hjälpa min polare men då ser jag att personen min polare slåss mot har en ficklampa i handen, han slår min polare 1 gång med den därefter börjar jag också slå personen. Redbull påstår att det inte finns ett bakomliggande scenario men man ser i hans klipp att han har slagit oss flera gånger. Han säger också att jag måste ha klipp på det från mitt perspektiv fast det finns i hans. (Är det någon ny regel eller). Sedan så började en grabb pitta mig och körde ned min bil i vattnet då gjorde jag samma sak. Fick knappast se klipp på RDM:EN han tog inte heller mig i support han bara tog återgärder så skrev jag till honom efter så fick jag prata. Var lila spelare man ska prata innan man ger återgärder samt kanske jag hade klipp från ett bakomliggande scenario men han valde att ge mig återgärder innan att prata med mig

Varför anser du att åtgärden var felaktig? RDM:EN är felaktig, för att det fanns ett bakomliggande scenario som syns i hans klipp. Men resten kan jag förstå. Han slog det är såklart jag då slår tillbaks, men han dog ju eftersom han blev nedslagen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja jag har från mitt perspektiv, samt syns det i hans klipp att han slåss med en ficklampa.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka