Nekad Luddepc08 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luddepc08

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2006

Vad heter du på discord? Luddenalle#9173

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 1 h

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 h

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag typ

Hur många timmar har du på FiveM? 1 h

Vad heter du? Ludde

Hur gammal är du? 06

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? tycker det är kul att vara polis

Varför ska just du bli anställd? Jag älskar att vara polis

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) snabb, bra kondition och stark

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? inga

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Vi ger han böter och hans uppkörning blir förlängt

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag kallar på ambulans och kallar på backup

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Vi ringer in insatsstyrkan och de kommer och stormar byggnaden

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag skjuter han i benet eller teasrer han

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man ska svaar på larm i radion

Vad betyder våldstrappan? Hur stor skalan är på våld

Tillbaka