Nekad LuddeMarenLore | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokee

Icke Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Ange ditt födelsedatum 18 April 2008

Vad heter du på discord? Luddee#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Fre (Skol schema): 14:30-23:00

Lör-Sön: 12:00-02:00

Mån-Fre (Lov): 10:00-02:00

Lör-Sön (lov): 10:00-03:30

Hur länge har du spelat på Unive? Lite närmre 2 månader har jag kört Unive och det har varit den bästa rp upplevelsen för mig och jag har alltid roligt på Unive speciellt nu när jag är kriminell och kan rpa som krim på min favorit server. Och det är det ända jag spelar och har inte kört på någon annan på 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle börjat med att lära mig dem nya admin commandsen som jag inte kan. Jag har ju spelat unive ett bra tag nu ( närmre 2 månader ) och jag spelar unive varje dag, därför vill jag just bli servervakt för att kunna banna och kicka folk som gör lite lättare regel brott mm (resten hade jag klippat och visat support om längre ban) . Och jag vill hålla bra koll på servern och är väldigt villig att hjälpa till med servern. Samt hålla bra koll 24/7 både igenom och hålla bra koll på lite allmänare platser som piren och mycket koll inom det kriminella. Jag skulle sedan gå in på servern och börjat RPa, Jag RPar vanligtvis så. Jag kommer ju inte kunna banna så de milda felen kan jag hantera med en /kick och sedan återgå till vanlig RP. Om jag inte har någon att vara med på servern då skulle jag ha börjat kolla folks /report och se om jag kan hjälpa till med det. Jag har inga erfarenheter som servernvakt så det blir lite nytt för mig men det borde gå bra med tanke på att jag kan många saker inom admin RP.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Kicka vissa personer som behöver en varning för t.ex lall, ooc ig mm. Samt om jag ser någon göra grövre saker ta ett klip visa support och ge dem en långsiktig eller 3 dagars till permanent ban.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För jag har väldigt bra koll på alla regler samt för att jag spelar unive varje dag i flera timmar (spelar inget annat spel) Jag känner ochså att nu är ett perfekt tillfälle och söka till just servervakt då jag är både gäng boss samt har spelat på unive så pass länge nu och varje dag att jag tycker att jag behöver servervakt. Jag kommer att kunna hjälpa folk som kanske behöver ress eller liknande. Jag kommer att kunna ta hand om dom milda problemen T.E.X de som har kick som straff. Jag kommer att RPa helt vanligt förutom när jag ser reports jag kan vara till hjälp med. Samt klippa alla saker jag /svbannar för för att visa i support och se vad dem högre staffsen tycker.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har lite erfarenheter för att mina två kompisar är support. Jag skulle passa som servervakt för att jag RPar väldigt bra och mycket seriöst. Jag skulle gärna vilja vara med och hjälpa folk som behöver hjälp eller som kanske blev utsatt för RDM eller något sånt och då kan ju jag revivea dom. Så jag skulle verkligen vilja få chansen som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? För att jag gillar att hjälpa folk som blir utsatta för olika saker som T.E.X VDM, RDM eller något annat som jag som server vakt skulle kunna hjälpa till med. Jag vill bli server vakt just här för att det är en server som jag mainar och jag älskar servern, så jag vill såklart ansöka till servervakt så jag kan vara med och hjälpa till att få bort folk som förstör andras RP upplevelse.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag bara några commands: /goto (Id) (Du TPar till en spelare) /bring (Id) (Du TPar en spelare till dig) /kick (Id) (Du sparkar en spelare från servern) /sqlban (Id) (Du bannar en spelare) /sqlbanoffline (Hex) (Du bannar en spelare som är offline) /revive (Id) (Du upplivar en död spelare) /tpm (Du TPar till din waypoint) /dv (Du tar bort en bil/ Delete Vehicle) /tp (Koordinater) (Du TPar till koordinater) /giveitem (Id) (Item) (Du ger en spelare ett specifikt föremål) /giveaccountmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /setmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /ooc (Du skriver i en chatt där man inte får ta info ifrån) /noclip (Du blir osynlig och kan flyga, detta kan användas till att hålla koll på spelare) /car eller /v (Du kan spawna in ett fordon) /spectate (Id) (Det funkar som en övervakningskamera, du håller koll på en spelare) /freeze (Id) (Du fryser en spelare) /clearchatforall (Du rensar chatten för alla spelare) /sqlbanhistory (Steamnamn) (Du kollar historiken för en spelares bans) /sqlunban (Steamnamn) (Du unbanar en spelare) /skin (Id) (Du ger en spelare skin menyn) Jag kommer inte ha tillgång till alla.

Är du whitelistad på serven? Yessir :)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har vart bannad flertal gånger ca 5 - 6 men alla är så länge sedan och jag har lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, verkligen inte!

+rep förtjänar servervakt då jag vet att du alltid vill hjälpa folk <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka