Dubbelpost Ludde9999 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde9999

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: Ludde.#9999

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att Staff-Arbete är både viktigt och kul därmed vill jag ansöka till just staff på Unive. Jag vill testa vara staff på denna server och det vore roligt att en del utav Unives Staffteam. Jag själv känner att jag vill hjälpa servern med saker som många andra inte gör. Det skulle varit kul med att framgå i serverns utveckling igenom tiden som kommer. Jag skulle vilja hjälpa och gö allt jag kan för serverns bästa och förbygga upp RP’n på servern. Jag vill hjälpa och stödja servern på alla möjliga sätt. Jag tycker RP är roligt men jag känner att jag skulle vilja bli staff istället och stötta servern på det sättet så just RP’n blir bättre. Jag tycker det är extremt roligt att hjälpa till när folk behöver hjälp eller liknande, jag tycker om glädjen att få folk nöjda och glada. Jag hade viljat hjälpa och gö det som bara jag kan. Därför ansöker jag för att jag vill hjälpa servern och hjälpa andra i deras RP'ande. Jag ansöker om Staff för att försöka hjälpa folk så gott som jag kan, jag är rätt hjälpsam av mig och jag vill försöka att hjälpa folket här på servern samt vara med och hjälpa servern utvecklas på alla möjliga sätt. Jag känner att jag är rätt individ för jobbet/yrket. Jag borde också bli Staff för att jag är erfaren inom det mesta. Jag kan mycket kommandon och jag känner att jag skulle passat som Staff. Jag är som sagt rätt Hjälpsam av mig och vill göra allt för att hjälpa folket här på Unive att växa på alla möjliga sätt. Jag vill hjälpa nya spelare som kommer till Unive som kanske inte har så bra erfarenheter inom rollspel överhuvudtaget att kunna få lära sig att rollspela. Jag vill ge en chans till folk som är ny till rollspels världen att få känna av vad rollspel är och att dem ska få kunna lära sig hur man rollspelar en karaktär och håller sig till regler. Jag själv Jag kan jätte mycket regler på unive och då är det bra att ha en staff som kan mycket regler och istället för att kanske banna en riktigt ny person så kanske jag kickar han/hon/hen eller bannar med en sv ban för att varna dom att de kommer åka på längre ban om de fortsätter och jag kommer där visa hur bra staffs vi på unive har. Jag vill hjälpa alla nya spelare på fivem/unive att ha kul och att om dem åker på en ban eller liknande så förklarar jag varför ’’lungt’’ och sagta jag försöker hjälpa till där det verkligen behöves! Jag kommer även hjälpa till mycket inom att specca vid ställen där det brukar vara många lallare eller liknande mycket kaos liknade! MVH Ludde.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Om jag ska vara helt ärlig nu och utgå från ett verkligt perspektiv och att jag har skola och jag måste ha tid åt saker utanför datorn skulle jag nog säga ungefär såhär:

Vardagar:

Måndag:

14.20-22.20

Tisdag:

14.50-22.15

Onsdag:

16.10-22.40

Torsdag:

16:30-22.20

Fredag:

15:20-02.30/03/04.00

Lördag:

12/13.00-03/04/05.00

Söndag:

13.00-22.00

Lov:

12/13.00-03/04/05/dygna

''Plugg'' dagar:
Ifall jag har något kommande prov som jag behöver plugga till.

15.00-20.30 typ
(Tider kan alltid ändras och dessa dagar är inte ofta)

Alla dessa tider kan givetvis ändras för varje dag som kommer, men kortare än så som jag skrivit tror jag aldrig kommer ske.

Även pauser o annat sker ju också förstårbart.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än två år men tagit pauser under tidens gång

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har många tidigare erfarenheter då jag både ägt servrar och vart staff på bland annat Unive och har en del kunskaper inom just staff arbete osv. Jag älskar att göra staff jobb då jag tycker det är underhållande och därmed har jag lärt mig en hel del under tiden jag jobbat som staff innan osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Hade kunnat jobba som allt då jag tycker allt som har med staff jobb att göra är kul men dem är dem som jag känner hade vart mest drivande för min del.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka