Nekad Ludde69 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde69

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-däcket-2b6p — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Går för att skjuta huvud direkt
Bannad av: t.o.b.b.e
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag hade då precis precis kommit tillbaka från en relativt lång paus, nästan såfort ja kom ingame hittade ja en polare så då åkte jag iväg med honom, då kom vi fram till ett ställe där en person i hans gäng va med deras opposition, då berättade han att de va oppositionen, sedan åkte vi fram till dem å nästan såfort vi kom fram gick min mamma in i mitt rum å sa att ja skulle va tyst å gå å lägga mig, då ville jag att scenariot skulle gå snabbare för jag kan ju självklart inte quita mitt i scenariot, då valde jag att hoppa ut å sikta huvud direkt utan att skjuta däck eller något. det va ett dumt beslut av mig och jag ska försöka hindra de i framtiden.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar ofta ansvar för saker jag gör, så jag tar absolut ansvar för detta. jag säger inte heller att detta beslut va felaktigt då de va riktigt dumt från min sida. men jag skulle jätte gärna bli unbannad då jag precis kom tillbaka ifrån en paus och vill verkligen spela.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att ej skjuta huvud direkt oavsett omständigheterna irl, för jag kan ju inte rpa på de ingame. jag hade kunnat göra ett roligare scenario för både mig och motparten genom att sikta däck och få ett potentiellt kidnappnings scenario.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker jag borde få en andra chans eftersom jag ändå alldeles precis kom tillbaka ifrån en paus, man kan ju vara lite ringrostig pågrund utav det. så ja tycker jag kan få en andra chans pågrund av omständigheterna som hände irl.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka