Accepterad xyz | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Ban-referens
fivem-motor-689 — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: hoppar ut och skjuter direkt mot huvud utan att ha en konversation först.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Får en prio då den skriver att svedala e där jag åker på den som vanligt. Jag kommer fram min vän väljer att hoppa ut på grabben o skjuta däck men han missar, sen kom Jag på hur jobbigt detta gäng har varit mot oss så jag ville inte ens kidnappa för vill inte ens prata me dom ville bara döda dom o aldrig se de gänget igen. efter en liten bit valde jag att smälla honom i huvudet.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar full ansvar av felet jag gjorde skulle ha gått för däck men jag tänkte inte vid tillfället så de bara hände

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja jag har lärt mig att skjuta däck o gå för kiddnapning istället för att avsluta honom på plats

Varför ska vi ge dig en till chans? Då jag verkligen har lärt mig av det. Som ni såg i support jag tog min förlust o erkännde felet jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka