Nekad Ludde503 | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? Ludde#4696

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-10 194956.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slogs men jag fattar inte varför gick in nu sen såg jag att jag va bannad men jag antar att det var när jag slogs med den dära killen på sjukan men asså han höll på att hoppa med cykeln mot mig och min kompis flera gånger så jag blev arg och sparka ner han från cykeln så han skulle sluta och då slog han till mig sen slog jag tillbaka sen såg jag att en staff skrev sluta slåss så då slutade jag sen kommer han och slår till mig igen så då slår jag till han igen och sen drog jag därifrån fattar inte vad jag gjorde fel slogs kanske lite för mycket men det var ju bara försvar om nån slår mig då slår jag de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja exakt det jag skrev på frågan ovanför denna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag vet inte men jag försvarade ju som sagt bara mig och slog tillbaka men att jag sparka ner han från cykeln var ju bara för att han var så himla jobbig och höll på att hoppa mot oss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blivit bannad för rdm,c logg,rdm igen och lite saker men har lärt mig av de misstagen och har slutat med de regelbrotten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha gått därifrån men blev lite arg på han bara eftersom att han höll på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att jag ska lugna ner mig. sorry.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka