Nekad Affx | Ban Överklagan [.3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affx

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180183793/

Ditt Hex-ID: steam:110000148b678f1

Vad är din discord tagg? benzoo__

Vem var det som bannade dig? .3lza

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-05 220156.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? KAN EJ TA BILD DÅ KNAPPEN E SÖNDER!!!!! Ja tror hon valde banna mig för att det blev som en fear rp och jag fattar det också men för mig så var det inte en fear rp då jag höll i vapnet och jag vet inte hur jag lyckades slå han jag tror jag råckade trycka på något vet inte ens hur man slår någon så det är varför jag tror hon banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario skott scenario mellan 2 gäng chauffören blev skjuten sen krockar vi och en person från det andra gänget springer då fram och riktar mot mig och då hoppar jag ju såklart ut med händerna uppe och mitt vapen i handen och jag råckar då slå till honom då i huvudet så han dör på något sett sedan blir det restart Och sen på klippet var det helt annat än var det var för mig då på klippet höll jag inte ett vapen utan jag tar upp det och sedan slår han och jag tänkte ju inte på att klippa då jag inte tänkte det skulle bli något av detta men men

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga att den blev fel men det är ju från person till person helt klart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara ac bannad och sen har jag några banns från många år sen minns inte det var völl nån vdm, suntförnut och rdm eller något minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ksk lägga ner vapnet i bilen sen hoppat ut med händerna i luften

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de kommer jag lära mig att kommer nån och rikta och jag redan har ett vapen uppe så ska ja lägga ner det innan jag hoppar ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka