Inaktuell Ludde503 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Ditt discordnamn: ludde503

Ange ditt födelsedatum 1 September 2009

Varför ska just du bli staff? För jag vill hjälpa unive till en bättre server. jag vill få bort alla lallare och hjälpa till i unive teamet så jobbet undelättas för er högre uppsatta. Jag kommer vara aktiv och inte rp:a så mycket utan istället hjälpa till. Jag kommer vara seriös och banna de personer som behövs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är alldelles får mycket lallare och oseriösa rp:are.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer åka runt mycket i no clip och ha kolla på allmäna platser och se vad som händer och vad som alla göra. Jag har erfarenhet av att mycket icke medborgare lallar så dem kommer jag specca mycket.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man lallar inte och man tar rollen seriöst. Man hjälper till mycket och för att agera profosionellt så måste man som sagt inte lalla och man måste hjälpa till. Att agera professionellt är väldigt viktigt för mig för jag vill anses som en bra helper och att de flesta ska upskatta mig och tycka jag gör ett bra jobb!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har rätt så mycket fritid bortsett från träningar och skola. Men kommer vara online och staff arbeta när jag spelar på min dator som är rätt så ofta.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 1 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på en server före unive som var rätt så lallig. Men har lite erfarenheter och kommer förhoppnings vis lära mig om rollen på unive.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka