Nekad Ludde070924 | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Ludde_

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? LUDDE#8389

Ange ditt födelsedatum 24 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16:00-22:00 Kan förekomma mindre tid på måndagar.
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 15:00-03:00
Helger:
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Inte riktigt säker men jag tror att det skulle vara runt ett år. jag tror att Jag gick med i juni förra året och sedan det har jag börjat köra mer seriöst. har jag börjat köra seriöst. Jag har lärt känna många personer på unive och jag älskar att ta del av unives community. Och jag kommer inte sluta spela eller byta server heller. detta är den enda server som jag kör på.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit SV-bannad nån gång då jag har haft slagsmål eller liknande. men en stor ban har jag aldrig haft på unive. Då jag förljer regler och gör det jag ska.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person på servern som rensar på lallare och styr upp servern på det sättet dom kan. server vakter ska finnas lite överallt på servern så vissa scenarion inte ska förstöras då en servervakt kan varna folk och göra att dom slutar.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle börjat ha mer uppsyn på folk runt omkring mig. Jag skulle inte göra saker som jag inte är 100% säker på att jag inte blir kickad eller bannad av att göra. Till exempel kolla om folk bryter mot regler osv. Jag kommer att göra allt i min makt för att få det så rent på lallare som möjligt. Jag kommer att vara stenhård på att folk inte bryter regler. Jag kommer ge konsekvenser till alla som förstör för alla andra som faktiskt vill ha roligt och bra RP. Jag kommer vara inne lite mer och då se till att Valutan kan bli roligare genom att få bort personer som lallar och håller på. Jag vill också hjälpa folk. Om jag märker eller ser på en person att han nyss börjat RP:a så kanske det första jag gör när jag ser hen göra fel är att kicka hen och förklara vad hen gjort fel och vad hen ska tänka på till nästa gång. Jag tycker att det kan vara onödigt att banna dom som är nya. Jag tycker att man istället ska peppa dom och ge dom en till chans att få lära sig.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bar servervakt enligt mig är den som är väldigt aktiv på servern och gör det den ska göra. En servervakt ska följa regler och ha mycket bra uppsyn över servern. Man ska rycka in då man ser att det är något som sker i ett scenario då folk ser en servervakt som en person som kollar så folk sköter sig på servern.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption innebär att man använder sin roll till sin egen fördel och inte för serverns bästa. Abuse är ju samma sak då man använder sina Perms eller sin roll till sitt eget bästa och inte för att hjälpa serverns framgång.

+rep Passar bra som SV. Han har en el sparkcykel, så han kan ta sig hem fort och banna folk när han är iväg!!!!

Nekad, nästa gång kan du vara snäll och svara på frågan och inte skriva andra grejer,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka