Nekad Luckyfish | Chef-jobb ansökan | Autoexperten | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckyfish

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
232
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? william

Vad heter du på discord? luckyfish#7898

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer en 1 år nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer göra är att bygga upp ett bra arbets miljö med folk som vill jobba där verkligen gillar att jobba där men inte anställa allt för många och då dom att förlänga trimningen då när jag har varit där innan och då har dom bara gjort det på 1 sek så jag ska få en förbättring på den punkten sen inte anställa allt för mycket folk så vi inte får slut i kassan direkt och kolla vilka som är innaktiva och få in lite mer aktiva personer som kan hålla lokalen öppen så vi får in mer kunder och bygga en bra gemenskap att dom ska tycka att det är kul och att man inte ska bara jobba för pengarna men också för att det är ett roligt yrken

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på auto länge samt meko och har varit vän med chefer förr samt kan en del om företag i allmenhet och hur de ska drivas. Jag har även mycket erfarenhet inom bilar generellt och har en stor kunskap om hur betalningssytemet samt faktureringssystemet fungerar inte nog med det. Jag har även en extremt stor kunskap av hur man på ett så bra sätt som möjligt ska bemöta kunder för att få en bra relation med dem. Jag har även hjälp ett antal personer i uppsatta roller att hålla igång sina företag och omformulera företag för att skapa en bättre miljö. Jag har även med tiden lärt mig att många måste ha speciella tider för att kunna jobba så bra som möjligt och skapa en bra vinst. Jag jobbade även drygt 2 månader totalt på auto vilket var den roligaste tiden som jag haft och vilket även var en väldigt lärorik period. Jag jobbade även på Meko i drygt 3 veckor för drygt tror 8 till 9 månader sen så jobbade jag på flack för tryggt 5 till 6 veckor sedan vilket jag ansåg var lite mindre kul än vad jag hade på auto. Men denna tid fick mig även att lära mig mycket om hur man ska hantera både stressiga och otrevliga kunder vilket hjälpte till för att skapa ett långt tålamod och en konstant god ton vilket har gett mig en bra erfarenhet.

Hur ofta kommer du vara inne? 14:00 till 20:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka