Antagen Luckishh | Chef-jobb ansökan (Skyclub) (T)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sky club

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucke37

Ange ditt födelsedatum: 5 December 2006

Hur länge har du spelat på Unive? Blev medlem för första gången 1:a oktober 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på Galaxy tidigare och även om det är en viss skillnad på Galaxy och skyclub så är fortfarande båda klubbar och är uppbyggda på samma sätt så min erfarenhet från Galaxy kan hjälpa mig här också genom att jag tex vet hur ranger fungerar och hur man öppnar en klubb utan att det blir kaos. Paneler och sådant vet jag också hur det fungerar för min tidigare erfarenhet som PA och chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är mest att fokusera på samarbeten då Skyclub mer är av en "Finare" mer exklusiv nattklubb. Detta såklart är inte bara det jag kommer fokusera på utan vill även ha öppet för allmänheten även. När vi väl har öppet för allmänheten så vill jag fokusera på att göra en speciell upplevelse varje gång som vi öppnar det kan tex vara att vi lottar ut presentkort på Sc styling eller någon gång en bil från Marja lisas. Om allting går bra så vill jag eventuellt kolla på en ny lokal till skyclub också för att få till en något nytt och unikt som kan locka folk till klubben.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja definitivt jag kommer att fokusera mycket på klubben och skola och fritid bör inte vara ett problem. Utan tid för klubben ska också kunna hållas.

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka