[Antagen] real_lundgren | Chef-jobb ansökan [☁️SkyClub] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vilken chefs-position ansöker du till? ☁️SkyClub

Vad heter du i verkligheten? Anton Lundgren

Vad är ditt användarnamn på discord? @real_lundgren

Ange ditt födelsedatum: 7 September 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick mitt medlemskap den 3 mars 2025 efter att ha tagit en paus från FiveM. Innan dess var jag medlem i över ett år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vart ledning på Galaxy Nightclub innan, där jag lärde mig mycket om hur man driver en klubb, tar hand om personal och ser till att allt rullar på bra. Jag har också varit chef på andra yrken på servern, så jag har bra koll på ledarskap, planering och att hantera kunder & personal. Nu söker jag till chefspositionen över SkyClub för att jag vill använda min erfarenhet och hjälpa klubben att växa och bli en av de bästa på servern. Samt att jag även har motivationen, engagemanget, kunskaperna & tiden för att kunna bedriva en nattklubb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för SkyClub är att göra klubben större och mer populär på servern. Jag vill bygga ett bra team, se till att personalen trivs och att det alltid är en skön stämning för både anställda och gäster. Jag tänker fixa stora event, få in fler kunder och hålla en hög standard på klubben. Målet är att folk ska vilja komma tillbaka och ha en fett bra upplevelse varje gång, samt att SkyClub får ett bra rykte.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv och lägga ner den tid som behövs för att vara chef. Jag planerar att vara inne regelbundet för att hålla koll på klubben, hjälpa personalen och se till att allt flyter på som det ska.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka