Ej Antagen Alexander122 | Chef-jobb ansökan Skyclub [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander122

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Alexander

Vad är ditt användarnamn på discord? Alexbalex1222

Ange ditt födelsedatum: 8 Juni 2012

När fick du medlemskap på Unive? Jag har varit medlem i ett bra tag sen har jag också fått indraget nån gång

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har jobbat på skyclub innan och sen har jag varit chef på tidigare jobb så jag vet hur man tar intevjuer hur man angerar som en chef och hur man ska bete sig och lite sådant och sen hur allt fungerar i dc

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag jag kommer om när jag blir chef kommer jag kicka alla från panelen och då ska jag ta återanställning och sen riktiga intervjuer och dom som är inaktiva för mycket ryka er ut från detta jobbet med huvudföre för jag kommer ej ha nån tolerans om inaktivitet och sen så tänkte jag ibland att vi kanske skulle åna typ nån tjänste löning då typ dom top 3 får en belöning 1 får en mil 2 får 500k 3 250k dom tre som är aktiva mäst på en vecka och sen skulle jag också fixa lite event på skyclub så mer folk hade velat komma och dricka lite:(

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv varje dag och sen så skulle vi ha öppet nästan lite varje dag så mer folk skulle komma så jag tror nästan vi ska ha öppet varje dag lite

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka