Accepterad Luckeakerlund07 | Ansökan till Servervakt | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckeakerlund07

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas åkerlund

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2006

Vad heter du på discord? LUCKE#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30 - 23:00 Tisdag 15:15 - 23:00 Onsdag 15:00 - 22:30 på grund av träning Torsdag 15:45 - 23:30 Fredag 14:30 - 02:00
Lördag 10:00 - 03:00 Söndag 10:00 - 23:30

Hur länge har du spelat på Unive? snart 5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla bra koll på spelarna som spelar på Unive och se till att de sköter sig och håller en hög RPnivå, inte lallar och viktigast av allt, att de följer alla regler! Om alla följer reglerna blir det bättre och roligare för alla, då skulle vi uppnå en så hög RP som möjligt, och det är ju det vi vill ha. Jag skulle även se till att DVa bilar som står framför garage så man inte kan ta ut bilar samt att ressa en spelare om man skulle råka med att misslycka och slå hen med en pistol eller liknande i huvudet (t.ex att man ska skriva i chatten men man glömmer trycka enter och man råkar döda en) :) :)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att jag känner att jag vill hjälpa staffs i deras hårda arbete när dom inte ser när något fel sker och då kan jag steppa in och hjälpa med minsta lilla så slipper support ta det när det finns viktigare saker att göra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör för andra på servern. Jag skulle kunna få bort onödiga bilar på motorvägen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. och jag kommer göra allt i min väg för att ta försöka få det bra i unive med rpn. och att hjälpa till med alla som lallar och gör dåliga saker/ folk som inte kan bete sig och då kan jag bidra med att kicka dom och skriva i sv chat och ta det vidare med en support om det var en ban. Jag kommer att bidra med svbans/kicks vid regelbrott. Jag kommer att dva trasiga/övergivna bilar på t.ex motorvägen. Jag kommer att göra mitt bästa för att staff teamet ska kunna fokusera på de mer seriösa sakerna/scenarion. Jag kommer att använda mig utav /revive (id) om någon ligger död i spawn, eller om någon råkar missclicka under ett scenario. Jag kommer att göra mitt bästa för att göra min omgivning till en bättre plats. Ser jag någon göra fel så kommer jag att varna dem i OOC chatten först, sen kommer jag att kicka dem och om det är grovt kommer jag att i sista utväg svbanna dem. Om det är riktigt grovt kommer jag att svbanna dem, ta klipp och efter det prata med en högre uppsatt (trainee/staff) så att personen kan få en längre ban.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag ser många lallare på gattorna och vill bara hjälpa till med en kick och bidra med en sv ban och det lilla hjälper till med mycket för supports hårda arbete och jag har spelat på denna server så länge nu och märker hur mycket det kan hjälpa och Jag vill bli servervakt eftersom jag är väldigt aktiv på server, jag spelar nästan varje dag och jag tycker om att hjälpa folk. Jag vill att alla ska få se hur roligt RP faktiskt är på Unive och att alla ska ha det så roligt som möjligt. Jag kommer inte att använda min servervakts roll till min fördel på något sätt. Jag kommer att ta åtgärder när folk inte kan bete sig och jag kommer göra det jag kan för att höja RP nivån på servern. Jag kommer att vara så rättvis jag kan och jag kommer att dva bilar för att hjälpa serverns prestanda. Jag kommer inte att reviva personer när som helst, utan bara när det är ytterst nödvändigt. Jag vill hjälpa staff teamet att hålla servern uppe.

Varför vill du bli servervakt? jag känner att jag vill hjälpa staffs i deras hårda arbete när dom inte ser när något fel sker och då kan jag steppa in och hjälpa med minsta lilla så slipper support ta det när det finns viktigare saker att göra och bara hjälpa folk som tex i stora senarion där folk ramlar igenom marken och då kan jag hjälpa till med en ress rent sagt jag vill bara hjälpa till med allt som går att göra och Jag tycker att det är kul att hjälpa folk. Unive har ett trevligt staff team som jag vill hjälpa och underlätta för. Jag vill sprida glädje på servern och göra den till en bättre plats. Jag vill också minska lallandet på servern samt alla olika slags regelbrott. Servern är väldigt stor och därför kan det behövas. Till sist vill jag bara säga att det skulle vara jätte roligt att bli servervakt och få hjälpa till inne på servern!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några kommandon som servervakter kan utföra men jag lär mig fortfarande. /svban (ID) - Du bannar en person 60 minuter. /revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx t liv /who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell + trust /toggleid - Du ser spelarens ID /togglename - Du ser spelarens namn /kick (ID)- Du kickar en spelare från servern /ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 4 gånger innan då jag var ny och inte kunde rpa så bra som tex prata ooc rpa inte på skador såna grejer jag har också blivit bannad för copbait och suntförnuft men pratde med en staff och visade klipp på vad som hade hänt och blev unbannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? absolut inte jag tycker själv att det här är den bästa servern som finns för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka