Nekad lucasffs34 | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2008

Vad heter du på discord? Lucasffs34#3252

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagen 15:00 och framåt till 21:00

Helger 12:00 fram till 01:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat där runt 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa folk som behöver hjälp och ta in återfärder om någon lallar eller ta bort bilar som står på gatan för att jag ser bilar som står på motorvägen i sta och överlag ser jag övergivna bilar och jag vill kunna dv dom för att det blir inte så bra rp när det står övergivna bilar överallt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag tycker att det är en bra server som jag gillar och spela på det är min favorit server och jag hade velat göra den så bar som möjligt och hjälpa den att utvecklas och jag tycker att jag kan hjälpa servern mer när jag är server vakt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För att jag hade kunnat kicka eller banna dom som bryter mot regler eller lallar och hade kunnat göra spå det inte går runt folk som lallar och bryter mot regler

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer hjälpa Staffan för att dom verkar ha ganska fullt upp och jag hade velat hjälpa och under lätta deras arbete och för att jag vill att servern ska bli bettre så att ny spelare inte kommer också är det massa kalare och folk som bryter mot reglerna och för att jag kan hjälpa servern att ut vecklas

Varför vill du bli servervakt? För att varje dag så ser jag folk som bryter mot regler eller bannar folk och jag hade velat kunna något åt det själv i stället för att bara hoppa support hela tiden jag vill också bli det för när det kommer nya spelare så är det inte så snyggt att komma in till lallare och en massa folk som bryter mot reglerna hela tiden och bara lallar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? En hel del jag kan /dv=radera fordon =/revive id= reviva en spelar /kick=kicka en spelare /svban =banna en spelare i 30 min /sv=skriva i servervakt chatten

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad men det var när jag var ny och inte kunde reglerna då vart jag bannad för sunt förnuft powergaming och ooc in game

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Tycker att du borde utveckla i alla områden! Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka