Nekad ! LS14 | Ansökan till Servervakt [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! LS14

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abaz

Vad heter du på discord? 6xodo

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015c4d399f

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar: 12:30 till 20 : 00
Helger : 11:30 till 22 : 00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem sen innan men jag har bilivt bannad ibland för några dumheter jag har gjort innan men jag har förändrats och kan min grej nu och kan min grej inom rpt. Om vi räknas allt tillsammans, runt 2 år. Men om vi räknas nu så vart det för 2 dagar sedan för tog en pause.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Abbas/Pictures/Sk%C3%A4rmklipp.PNG

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det innebär att man ska ha en bra rp nivå och att man ska kunna rp utan problem tycker jag. En servervakt är ett extra hjälp för staffs och att de hjälper tillexempel när staffs inte är runt om och att de ser till att det fanns inga lallare. Jag menar att de ska kunna se till att rp nivån är bra och att ingen lallar. Helt enkelt att alla sköter sig och inte gör några dumheter. Jag vill kunna rpa på denna servern utan lall runt om, samt tror jag att andra spelare tycker samma. Så jag hjälper både servern och mig själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag ska kunna vara servervakt på denna Fantastiska servern och se till att det icke finns några lallare i denna servern. För jag vill denna serverns bästa och jag vil själv se att folk ska kunna rpa utan problem när de är medlem på denna server, jag vill samt hjälpa till staff teamet. Jag brukar rpa mycket och jag brukar vara runt massor med ställen i servern, så jag kan se vem som lallar. Ser jag något lall så blir det ban direkt utan tvekan. Ex. ¨ busunge BAKA FRÅN VÄGEN¨ mitt på meko, det där är ban direkt ifrån min sida faktist. För det är mycket tråkigt rp samt suntförnuft. Alltså jag iallafall ser inte sånt på riktiga livet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att du spelar typ orättvist. te.x du väljer att inte bann din gängmedlem eller din kompis för att du känner de bra och du vill inte förstöra för dina vänner. Ex. din gängmedlem för något dumt och du väljer inte att banna han för att du inte vill förlora en medlem. Och det är mycket dåligt och tråkigt för servern. Staff abuse : Staff abuse är att du ex. använder dina perms på fel sätt. Ex. du ressar dig själv för att du inte vill förlora ett scenario och inte vill dö. Eller att man bannar någon för att du hatar han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka