Accepterad Lowke | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowke

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Berggren

Vad är ditt discord namn? Lowke#0640

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Loke Beggren och är 18 år och har en brinnande passion för bilar och även andra fordon. När min karaktär var 2 år flyttade han från Norge. Min karaktär har ett förflutet kriminellt liv och det har även inte slutat än. Mina fritidshobbys är att köra runt i mina bilar och hänga med mina grabbar ute i staden. Sen min karaktär var liten har han haft en extra stort intresse för vapen. Redan när jag 15 började umgås med kriminellt umgänge och langa allt möjligt. Min karaktär har tagit B körkort. Min karaktärs födelsedag är den 3 mars. Min karaktärs personlighet är väldigt skiftade han har väldigt skiftade humör och lite vad som helst kan komma ur hans mun. Det han tycker säger han han är väldigt öppen med vad han tycker. Han kan vara väldigt ego vissa dagar. Han har haft ett narkotika missbruk nästan hela hans liv men han bodde på behandlingshem ett tag och nu är det lite bättre men hans kompisar i hans umgänge håller fortfarande på med narkotika. Uppväxten var inte så bra för han hans föräldrar var alkholister så han växte upp med ganska många problem och såvidare. Han har inte haft nån normal barndom för han behövde bli vuxen tidigt.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag tar RP väldigt seriöst nuförtiden och man ska inte ljuga jag trollade väldigt mycket förut men nuförtiden kör jag seriös RP och lär mig bara mer och mer men jag tycker jag ska bli whitelistad för jag bidrar med bra RP till Multistaden RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför jag känner då har man mycket mer möjligheter och jag vill uppnå mina mål inom RP och det är att bara bli så bra på RP så möjligt

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden RP i november förra året av en kompis faktiskt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är inte så specifika men mina RP mål är att bara bli bättre och bättre på RP har inte varit så bra innan men jag har blivit bättre och ska bara sikta högre

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället. kör endast på multistaden just nu och det lär bli så om inget händer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka