Nekad Sluggo | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sluggo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugo08318

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Abdi även kallad AP av sina vänner. Abdi har haft en tuff uppväxt i förorten oxhagen där han snabbt kom in i kriminalitet han fick inspiration av dom äldre. I oxhagen finns ett gäng där dom rekryterar yngre där AP fick chansen. AP och hans vän Abu har båda valt samma väg kriminalitet där dom båda trivs för dem älskar dyra sportbilar och att vara höga. AP och Abu har höga drömmar där dom en dag vill leva tillsammans i ett mansion vid en sjö. Detta kommer en dag bli verklighet då dem bådar jobbar väldigt hårt. Dem jobbar kanske inte vitt hela tiden men mycket pengar tjänar dom. Dem säljer mycket droger och använder även en hel del i sin vardag då dom gör väldigt dumma beslut så tycker dem om att tänka på någon annat. Abdi vill ta sig bort från kriminalitet men vägen ur kommer vara svår då han har väldigt mycket ops och skulder hos folk. Men en dag så har han bestämt att han och Abu ska bo i ett mansion med 2 feta sportbilar. Då dem är väldigt intresserade i bilar och andra foron. AP och Abu är som bröder dom backar varandra i alla situationer oavsett vad det handlar om. Ingen av dom skulle någonsin fega ur om det skulle hända den andre något. Dom litar på varandra till 110% detta då dom känt varandra hela livet och vuxit upp med varandra sida vid sida.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, alltid framåt, inga tveksamheter

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi växte upp i ett område där kriminalitet och våld var en del av vardagen. Som ung hamnade han snabbt i fel umgänge och började begå småbrott för att få pengar och status. Med tiden blev han allt mer involverad i den kriminella världen och fick rykte om sig att vara orädd och lojal mot sitt nätverk. Samtidigt innebar livet ständiga risker, konflikter och en känsla av att aldrig kunna slappna av. Flera av hans vänner försvann genom fängelse, droger eller våld, något som påverkade honom mer än han visade utåt. Trots den hårda ytan finns en osäkerhet kring framtiden. Abdi står inför ett vägskäl där han måste välja mellan att fortsätta på den kriminella vägen eller försöka förändra sitt liv. Om han fortsätter riskerar han långa fängelsestraff och ännu mer våld. Men om han lyckas lämna kriminaliteten bakom sig finns möjligheten att skapa ett tryggare liv och bygga en bättre framtid för sig själv och sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en social rp, Jag vill utveckla mina egna egenskaper och göra mig bättre på rp och även andra personer som e inne på serverna. Jag vill få alla andra in game att känna att jag är en riktigt duktig rp spelare och att de andra personerna då också vill det. jag vill lära känna nya personer man kan rollspela med och ha en väldigt roliga stunder med seriösa scenarion in game.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bryta mot regler för att själv vinna. Man ska kunna torska ett scenario utan att göra regelbrott.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag ej. Jag har inte själv kört så mycket fivem men ska börja göra nu när mina polare kör, De har snackat bra om unive och tror att det är en bra server för mig att utveckla min rp nivå på

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= det är när man dödar någon utan ett bakomliggande scenario. vdm= När man använder ett fordon som vapen tillexempel köra på folk

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med:

<https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med:

<https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
HogShufflaren

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
så nu är det med fixat

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka