Accepterad Loweeee | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loweeee

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? trxppie__

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter William Svensson och är 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag strävar för att nå dit jag vill i livet och är envis, jag ger inte upp lätt utan jag fortsätter tills det tar stopp och lojalitet går före allt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer från Svensson familjen med mina två bröder Ahmed Svensson och Hamid Svensson, vi kommer från en liten ort i Sverige där det är väldigt vanligt med kriminalitet, vapenbrott etc. Ända sen vi var små var vi utsatta av de milda våldet men de milda blev bara mer och mer med åldern. Runt 14 års åldern var det dom riktiga stålarna tjänades och vi ville fortsätta få den pengar och ära känslan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, att folk ha kul och inte bara jag, att rp’n blir så realistisk som möjligt. Att alla ska få kunna bidra till sitt och att ni själva som server får bra reputation.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska undvika allt för att man vet utanför rp vad som ska hända. Så t.ex. om jag går in i ett hus och jag ser en skum bil stå utanför så går jag inte in för att jag vet vad som kommer hända utan jag ska gå in dit om det var tanken och spela ut det så bra som möjligt och det som händer det händer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har bara brutit mot väldigt milda regler som disrespect mot staff och det har jag lärt mig att visa respekt till alla oavsett vad och varför hantera känslor på ett lugnare sätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är ej tillåtet till meta gaming alltså att man sitter i ett discord samtal och ger information till den i samtalet om vad som pågår inuti spelet. RDM alltså random deathmatch att man inte får döda någon för ingen anledning och från ingenstans utan bara för att man vill.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att jag tror att min roll inuti servern hade bidragit till mycket bra rp och att folk ska ha kul!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka