Nekad Nickesky | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nickesky

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus mattson

Vad är ditt discord namn? tage6151

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hampus mattson, 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? drivande, snäll, mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från Syrien och har haft en tuff uppväxt som har format honom till en stark och självständig person. Han har lärt sig att klara sig själv och alltid tänka flera steg framåt. Hans framtidsplan är att bygga upp sitt namn i staden och på sikt bli gängledare. Han vill skapa något eget, bygga lojalitet runt sig och bli respekterad genom smarta beslut och strategi, inte bara genom våld.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och försöka göra det roligt för andra också. Jag vill spela min karaktär på ett realistiskt sätt, följa reglerna och skapa bra scenarion istället för att bara tänka på mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte bara tänker på att din karaktär ska vinna, utan också låter den andra spelaren eller gruppen lyckas om det är rimligt. Det handlar om att göra RP realistiskt och roligt för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man inte fick använda sitt fordon som ett vapen, NLR att man ska glöma det som hände innan man dog, CLOGG att man inte kan disconecta för att undvika scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ett bra driv och är aktiv och jag har mycket erfarenhet när det kommer till rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka