Nekad GustavSvensson | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GustavSvensson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Svensson

Vad är ditt discord namn? .williamfarnsworth

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav, Svensson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, professionel, lydig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli inställd inom en service (polis, brandkår eller ambulans) och försöka skaffa ett jobb. Försöka skaffa ett bra hus och fina bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med trogenhet till Unive Roleplay, och till en trivsam och snäll miljö. Jag kan bidra med aktivitet inom servern, och bra vänskap med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man helt enkelt låtsas att den andra spelaren alltid kommer göra det som är bäst för dom, och så väljer jagg själv det som funkar även då.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, eftersom att jag aldrig har spelat FiveM förut.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, FEARRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag stammar.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - Berätta om bakgrunden.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Jag vill skaffa en bra relation med andra, och bli anställd inom olika förretag som securitas. Jag vill vara laglydig vid andra och göra mitt bästa i varje senario.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka