Accepterad Louis-Philippe Léo | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Louis-Philippe Léo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Luleph69/

Vad är ditt namn i verkligheten? Louis-philippe Léo

Vad är ditt discord namn? Luleph#0489

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 bast och går med namnet Louis-Philippe Léo. Han älskar att prata och hjälpa någon i nöd. Han har varit själv i situationen med att springa istället för att ta ett fordon, många behöver skjuts och han ställer mer än gärna upp. Louis har alla möjliga intressen han vill gärna ta del av flera olika jobb för att skriva mer på sitt CV. Louis mål just nu är att skaffa jobb och visa att han gör ett bra jobb, för att jobba sig upp och kanske nån dag bli en egen företagare. Han socialiserar sig med andra mer än gärna då det är något Louis-Philippe behöver träna på, han är också öppen för alla sorts vänner!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att spela väldigt mycket och vara aktiv, jag har kört nästan varje dag en hel del timmar sen jag började köra förutom i måndags eftersom jag hade prov på första världskriget idag. Jag vill kunna också få arbeta med mer saker än att bara rpa som en civil person. Hade gärna velat köra runt som en uber eller taxi. Jobbar också mer än gärna i de flesta yrken, ska vara helt ärlig kan ta alla jobb men avstår nog sjukvården. Kommer bjuda på mig så gått som det går.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är min favorit rp server och mitt favorit spel just nu och känner att det finns inget bättre då alla spel är ganska torra just nu. Kommer spendera tiden väl med.

Hur hittade du Unive? Google

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till servern. Och få göra mycket mer än man inte får som icke WL. Har inte något riktigt stort mål just nu desvärre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top