- Meddelanden
- 1,140
- Reaction score
- 105
Vad är ditt namn i verkligheten? jonas
Ditt discordnamn: Lord_panda #6866
Ange ditt födelsedatum 14 September 2008
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för ajg vill kunna utveckla unive på bra sätt jag älskar att hjälpa unive då jag e medlemskaps ansvarig de e roligt men ganska enformigt de är samma saker hela tiden man skickar vidare tar intervjuen sen så är de färdigt liksom om dom klarar den men som staff har man mer ansvar. jag vill bli staff då jag kan kolla ibland så sitter de jätte många i support väntrum liksom de vill jag minnimera. jag vill att man inte ska behöva sitta i väntrummet liksom i 20 min för att få hjälp även fast de e många som vill ha hjälp liksom. jag har gått in i min medlemskaps roll bra tycker jag jag har skjött mig och fått erfarenheter med den rollen som kommer hjälpa mig om jag skulle bli staff liksom. jag har gått in i min medlemskaps roll 110% och i staff rollen kommer jag gå in 210% i jag har alltid velat bli staff då jag tycker de e sånt roligt arbete känner många staffs just nu dom säger att de e kul att kunna hjälpa unives community och jag vill bli en av dom som kan bidra mer än att ta in fler medlemmar!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 15:30-22:30
tisdag 15:30-22:30
onsdag 15:30-22:30
torsdag 15:30-22:30
fredag 13:30-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00-12:00
aktivitet på discord
måndag 15:30-24:00
tisdag 15:30-24:00
onsdag 15:30-24:00
torsdag 15:30-24:00
fredag 13:30-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00-24:00
forumet
måndag 15:30-24:00
tisdag 15:30-24:00
onsdag 15:30-24:00
torsdag 15:30-24:00
fredag 13:30-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00-24:00
Dessa tider kommer varieras då jag inte vet vad som kan hända liksom varför de e
samma tider på dc som på forumet är för att jag alltid är inne på min telefon liksom kollar pm hela tiden och forumet. varför jag har mindre aktivitet på servern istället för på forumet och discord då är de för jag stänger av min dator (oftast på nätterna).
Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja var staff för typ 3 veckor sedan
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja
Ditt discordnamn: Lord_panda #6866
Ange ditt födelsedatum 14 September 2008
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för ajg vill kunna utveckla unive på bra sätt jag älskar att hjälpa unive då jag e medlemskaps ansvarig de e roligt men ganska enformigt de är samma saker hela tiden man skickar vidare tar intervjuen sen så är de färdigt liksom om dom klarar den men som staff har man mer ansvar. jag vill bli staff då jag kan kolla ibland så sitter de jätte många i support väntrum liksom de vill jag minnimera. jag vill att man inte ska behöva sitta i väntrummet liksom i 20 min för att få hjälp även fast de e många som vill ha hjälp liksom. jag har gått in i min medlemskaps roll bra tycker jag jag har skjött mig och fått erfarenheter med den rollen som kommer hjälpa mig om jag skulle bli staff liksom. jag har gått in i min medlemskaps roll 110% och i staff rollen kommer jag gå in 210% i jag har alltid velat bli staff då jag tycker de e sånt roligt arbete känner många staffs just nu dom säger att de e kul att kunna hjälpa unives community och jag vill bli en av dom som kan bidra mer än att ta in fler medlemmar!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 15:30-22:30
tisdag 15:30-22:30
onsdag 15:30-22:30
torsdag 15:30-22:30
fredag 13:30-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00-12:00
aktivitet på discord
måndag 15:30-24:00
tisdag 15:30-24:00
onsdag 15:30-24:00
torsdag 15:30-24:00
fredag 13:30-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00-24:00
forumet
måndag 15:30-24:00
tisdag 15:30-24:00
onsdag 15:30-24:00
torsdag 15:30-24:00
fredag 13:30-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00-24:00
Dessa tider kommer varieras då jag inte vet vad som kan hända liksom varför de e
samma tider på dc som på forumet är för att jag alltid är inne på min telefon liksom kollar pm hela tiden och forumet. varför jag har mindre aktivitet på servern istället för på forumet och discord då är de för jag stänger av min dator (oftast på nätterna).
Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja var staff för typ 3 veckor sedan
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja