Nekad LooKas | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LooKas

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Twiezi/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LooKas

Vad är din discord tagg? LooKas#6924

Vem var det som bannade dig? ingen aning

Hur lång tid var din ban? perm i guess

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? absolut ingen aning, kom precis tillbaks till fivem eftersom jag tappade lust och intresse för att spela spelet. så joinade multistaden och lirade runt där lite och kollade lite på deras utveckling sen sist jag varit där och tyckte det ändå såg ganska bra ut. sist jag va inne så blev jag bannad ingame för typ lack of rp för jag gjorde /me nyper dina blygläppar. sen gick jag off och chilla bara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. absolut ingenting jag hade inte varit inne på servern på runt 2 dagar så tänkte lira lite ikväll men såg att jag va borttagen ifrån discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kan lika gärna vara rätt och fel, vet ju som sagt inte vad jag har gjort. har ju liksom spelat på den här servern sen typ mars/april 2020 men har haft lite breaks då och då

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ju varit på servern i ett bra tag nu så man har väl blivit bannad några gånger men senare tagit lärdom av det. senaste va för några dagar sen när jag rpade med 2 typ Shemale luder och drog en /me nyper dina blygläppar för att vi rpade och blev lite kinky och sen speccade admin och bannade så vi fick inte rpa nå mer. jag mena rp så borde man väl få rpa lite som man vill, om man väljer och rpa lite snuskigt eller liknande så är det inte tillåtet eller? känns som de flesta rpar efter pengar och bilar bara

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ju som sagt inte vad discord bannen kom ifrån och varför

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är öppen för förslag så får jag veta varför så blir det ju en förbättring som sagt, man gör ju inte om samma misstag 2 gånger

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka