Nekad Loke07 | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loke07

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad heter du på discord? loke1586

Ange ditt födelsedatum 27 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. kola, Gymma, vara med vänner och sedan Unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? totalt runt 2 år ( blev black listad)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\Lokel\Pictures\Screenshots\Skärmbild 2023-09-19 193039.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att minimera lallandet inom serverns RP typ som folk som slåss på piren och sånt vilket en servervakt får sparka dem eller ta andra typer av åtgärder. Vi är där för att underlätta för alla staffs för de e många spelare som e inne på daglig basis så alla kan inte satffs håla kol på de e där vi kommer in för att underlätta för dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill se till så alla håller hög rp nivå och inte springer runt och lallar och slås. Jag vill också underlätta för staff teamet för jag har varit staff på denna servern och jag vet hur jobbigt de är att man ska behöva banna folk som inte kan bete sig på piren. när det finns mycket viktigare saker att ta hand om.

Alltså jag vill vara delaktig med att göra unive’s RP ännu bättre och underlätta erat jobb

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när du använder servervakt till din egna fördel och inte för att hjälpa till servern. De kan förekomma på flera sätt, att man revivar sig själv mitt i ett scenario eller att man bannar folk som man inte gillar.

Nekad, fick indragen kriminellroll för 7 dagar sedan. Välkommen att ansöka igen: 2023-11-01

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka