Inaktuell Loke | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lowke

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Hammarskjölds

Vad heter du i verkligheten? Loke Berggren

Ditt födelsedatum: 3 Mars 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket det går iallafall ganska mycket varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? 177 Timmar

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Loke Beggren och är 18 år och har en brinnande passion för bilar och även andra fordon. När min karaktär var 2 år flyttade han från Norge. Min karaktär har ett förflutet kriminellt liv och det har även inte slutat än. Mina fritidshobbys är att köra runt i mina bilar och hänga med mina grabbar ute i staden. Sen min karaktär var liten har han haft en extra stort intresse för vapen. Redan när jag 15 började umgås med kriminellt umgänge och langa allt möjligt. Min karaktär har tagit B körkort. Min karaktärs födelsedag är den 3 mars. Min karaktärs personlighet är väldigt skiftade han har väldigt skiftade humör och lite vad som helst kan komma ur hans mun. Det han tycker säger han han är väldigt öppen med vad han tycker. Han kan vara väldigt ego vissa dagar. Han har haft ett narkotika missbruk nästan hela hans liv men han bodde på behandlingshem ett tag och nu är det lite bättre men hans kompisar i hans umgänge håller fortfarande på med narkotika. Uppväxten var inte så bra för han hans föräldrar var alkholister så han växte upp med ganska många problem och såvidare. Han har inte haft nån normal barndom för han behövde bli vuxen tidigt.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Därför vi vill köra RP på hög nivå kriminellt istället för att bara gå runt att leka kriminell utan ett riktigt gäng.

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har 2 kompisar och den ene ska bli vice boss

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska vara respekterade i den kriminella världen vi ska mest göra business med vapen och knark. Dom flesta ska känna till oss och om du går på en av oss så lär du få ett jäkla helvete

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har inte så mycket erfarenheter men jag har kollat på väldigt mycket gäng på youtube och jag vet hur det fungerar men jag själv har inte så mycket erfarenheter men vet hur det funkar

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Att man ska visa bra exemplar för alla i gänget men inte så mycket mer än det för att vi i hammarskjölds kommer översens innan vi tar ett beslut för jag ska inte bestämma allt

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Att försöka förhandla schysst och inte starta massor onödiga gängbråk och vissta gott exempel

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Man ska inte bara t.ex knivhugga och sen råna någon man måste göra det i flera steg och göra det verkligt så det skulle sett ut på riktigt ungerfär

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Genom att lära känna medlemmerna väll, och inte ta in för många i gänget

Hur hanterar du kritik? Det beror lite på hur hård kritiken är men i dem flesta fallen lyssnar jag och förbättrar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja, för jag vill fortfarande hålla på med seriös RP men jag tycker det skulle vara mycket mer roligare och seriösare om jag får gänget

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, för att Multistaden RP är den mest seriösa servern jag har hittat

Har du läst våra Regler? Ja flertal gånger

-rep då du har combatloggat 3 gånger när jag har gjort trafikstopp på dig.

Tillbaka