Nekad Loffe | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Ditt Hex-ID: 76561199643436962

Vad är din discord tagg? Loffere

Vem var det som bannade dig? Norrlandsjonthe

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250315225355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en combat logging tydligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit över ett område med min polare. Efter vi hade tagit över området så kom 2 lallare som cyklade upp till området. Vi snackade lite och fråga vilka de var med. Vi hade inte något krig eller något och det var inget hets i samtalet. Vi drar där ifrån och ingen av oss eller de hade riktat eller något. Vi drog ner till en tunnel ganska nära för att laga bilen och sedan kan ni se på klippet där ifrån vad som händer https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jRl5elHP9bvJh_ijW?invite=cr-MSxnSGcsMjE5NjMwNjU4. Man hör även på min kompis röst hur förvånad han blir. Han skulle aldrig bli det ifall det inte vore ett regelbrott. Sedan efter det så åker vi en bit bort från stället och ställer oss på kullen och då blir vi nerskjutna av de ooch dödade. Jag rullar ner på kullen och ligger glitchad i berget. precis innan vi hoppade ut så skickade jag prio till platsen till min vän. vi hoppade support direkt efter ärendet för regelbrottet. Även han som gjort regelbrottet började skriva till mig på discord direkt efter scenariot. Det tog ungefär 40 minuter sedan så kom min kompis till platsen. Han ser inte mig någonstans för att jag är gltichad i berget. Exakt då så quitar jag för att relogga. Står även i logs att jag går ig efter jag quitat. Jag skickar alla klipps och bilder till norrlandsjonthe och sedan tar jag senaste position.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktik ban då norrlandsjonthe inte gick på våra bevis. Han gick endast på ett 8 sekunders bevis där man hör mig som en robot och som är editat på capcut. Klippet hör man mig bara säga ´´jag log där i 40 minuter sedan quita jag´´ sen hör man min röst forstätta då jag förklarar mer efter men det har han inte med i klippet. Direkt efter säger jag att jag gjorde det för relogga men det finns inte med i beviset. Han har kortat ner beviset bara för att man inte ska höra det jag säger efter. Medans mitt bevis som är bilder från när han börja skriva till mig på discord och även då han börja skjuta från ingenstans. Det står även i logs att han börjar skjuta och man ser även på klippet att vi är långt ifrån. Har även ett klipp där jag blir dödad av han och rullar ner från berget och sen en bild där man ser mig ligga mellan två berg typ. Man ser dock inte att jag är glitchad men man ser iallafall att jag ligger där. Gick ig på nordix lall och prövade dö på exakt samma sätt och jag glitchad då också. Ni kan själv gå ingame och kolla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad förr. Har alltid tagit lärdom av det. Har varit bannad för 2 olika cloggs förr och några andra bans. En är kidnappningsscenario då jag erkännde direkt. Ett annat var att jag quita när jag blev jagad. Tog lärdom av de. Har alltid velat spela rp för kul men alla har dåliga dagar ibland och jag hade det här. Skyller inte på att det är rätt bara för att jag har en dålig dag. Har fortfarande gjort fel. Men är alltid ärlig ifall jag gjort något fel. Varenda ban jag fått har jag alltid sagt till staffen att jag gjorde det. Vill inte ljuga eller ngt. Men denna gången sa jag all sanning. Nu är det bara ni som får tro mig och gå för bevisen. Ett 8 sekunder långt klipp som är editat på capcut där jag har robot röst eller logs och bilder och klipps som är över 30 sekunder långa. Annars så har jag alltid tagit lärdom för mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klippa när jag relogga och tagit bild när jag var glitchad. Men hur ofta brukar man göra det när man reloggar. Ska även börja klippa 20 minuter långa klipps där jag kan visa hela scenariot. Nu när ni tydligen inte tror mig där jag har 30 sekunders långt klipp + bilder + att logsen säger även att han sköt först.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alltid ta klipp när jag ska relogga och ta bild ifall jag är glitchad i marken. Även klippa längre klipps då 30 sekunder + logs inte räcker. Även tycker jag inte att staffsen ska ta bevis från capcut då man kan redigera det väldigt enkelt. Killen som skicka in klippet sa även i början att han inte kan skicka klipp och så tog det jätte lång tid för han att skicka klippet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja,

Hela bannen borde tas i support då de inte lät mig snacka i support när jag blev bannad. jag vill även förklara varför den är fel och att min roller borde tas tbk. Snackat med ungefär 4 staffs om bannen. Alla har sagt att jag borde hävda tbk rollerna. Men inte deras ärende så de kan nt göra ngt åt saken.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka