Accepterad Loffe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Ditt Hex-ID: 76561199643436962

Vad är din discord tagg? Loffere

Vem var det som bannade dig? Norrlandsjonthe

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250315225355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag quitade när jag log död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min kompis var och tog över ett område uppe i sandy. Det kom 2 st på cykel när vi hade tagit över området. Vi snackade med de och vi hetsa inget eller något. Samtalet mellan mig och min vän och de var helt lungt. De fråga vilka vi var med och vi fråga detsamma. Vi drog från platsen där ifrån för vi inte ville skotta mot de. Vi hade inget krig med de. Det var ett ny uppstartat gäng också. Vi drar ner i en tunnel för att laga våran bil. Jag och min kompis hade en känsla på att de skulle rikta mot oss så jag sa till han att hålla koll ifall de kommer. Vi hade lagat bilen och skulle dra där ifrån och då börjar de skjuta mot oss från ingenstans. Detta är då shoot on sight. Vi drog upp på ett berg för att laga bilen igen och då shoot on sight de oss igen och döda oss den gången. Har klipp på första shoot on sighten och sedan när de döda oss. Jag rullade ner för berget och glitchade så jag sluta rulla ner. Man såg bara mina fötter så hela min kropp var glitchad i marken. Jag hade precis skickat prio och jag väntade på att min vän skulle hämta mig. Jag var död i ish 40 minuter och sedan kom han. Han hitta aldrig mig så jag reloggad. Exakt när jag relogga drog jonthe in oss i support. Vi förklarade om shoot on sighten och att vi ska ha ress. Jonthe tar in de andra och de börjar skrika för att jag quitade. Jag sa ´´ja jag quita men det var bara för att jag behövde relogga´´ men i deras bevis är det bara med när jag säger ja jag quitade. Vi hoppa bara support för att få ress från ärrendet och inget mer. Vi fick återgärder men inte de. Vi skulle ju haft ress endå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt men nu när de gjort ett regelbrott och jag behövde relogga för att jag var glitchad så tycker jag att den endå är lite felaktig. För vi ska ha ress från sceanriot och att jag gltichar i berget och reloggar är ju inte clogg. Att relogga är inte ett regelbrott bara man säger till att man behöver relogga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för 8 saker förr. Jag har alltid lärt mig från mina bans och ifall jag blir banna ena dagen så brukar jag alltid gå banfri i 4 månader plus innan jag stötter på ngt problem. Jag har även alltid varit grön spelare och aldrig ens varit nära röd spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså finns inte så mkt att göra annourlunda in det scenario. Klippat längre klipp så man ser hela scenariot och inte endast 30 sekunder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ha längre klipps och klippa både reloggen och även längre klipps på shoot on sighten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka