Nekad LoekWille | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TherealLöken

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad ska gänget heta? angels of multi

Vad heter du i verkligheten? William

Ditt födelsedatum: 19 Augusti 2005

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne nu på jullovet kommer jag väll vara inne minst 3-5 timmar. sen när skolan drar igång blir de kanske lite ändringar för går 9: onde klass och mycket läxor

Hur många timmar har du på Fivem? runt 550-600

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter William Lako är född 1995 (25 år) han är ganska kreativ gillar inte när folk svär då han tycker de är tecken på lägre iq hans dröm jobb är sjukvårdare då hans mamma är de han har alltid sätt upp på henne som om hon var något slags helgon han gillar att hjälpa folk och är väldigt trevlig och rar, dock William har svårigheter med de svenska språket då han kommer från Hawaii,.och flyttade till Sverige när han var 10 han har hade lätt att hitta nya vänner oavsett hans svenska han tar svenska lektioner och försöker så gott han kan, han har en store bror Anton lako som har funnits där mycket vid William uppväxt dock så blev Anton indragen i gäng verksamheter samtidigt William studerade till läkare och de fick William att bli deprimerad så han hoppade av läkar studierna och bestämde sig att flytta till sin bror i multistaden och gå med han och bilda ett gäng

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag tycker jag kan behärska en rp nivå så att kriminalliteten i gänget är på en normal nivå inte att mina medlemmar åker runt på motocycklar och skjuter första bästa utan om man ska en röra eller hota någon måste de ha en bra anledning om de har kidnappat ditt barn eller din fru (familj) är en giltig anledning att misshandla han men döda där tycker jag kanske är lite för långt i mitt gäng kommer de inte vara mycket dödande utan mer hemlig kriminallitet som vi tjänar på

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har en vice president som jag har potential att var vice samt att jag kan lära han mer om rp inom kriminallitet

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? vad jag tänker är att de ska ha en bar som "teck mantel" där de har t.ex privata bås och drinkar och med den teck manteln så störs inte den illigala sidan av gänget tanken är att prospectsen ska jobba i baren medans högre uppåt ska ha den illigala antingen någon vapen eller drogaffär eller liknande

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? har haft gäng på olika servrar som sedan har utvecklat min kriminella rp

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? ska ta viktiga beslut när de behövs och vara rättvis, ska vara som en faders figur för folket i gänget.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? minska döds antalet från ett håll och om vi inte dödar så finns de ingen andledning att andra ska döda oss och redan där har vi minskat döds antalet på servern, sedan vill jag få mer aktivitet krin polisen så försöka skapa något fett scenarion med de som välplanerade rån som blir biljakt och sedan blir någon fångad och försöker snacka sig ur de men misslyckas

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut okej vi är i en bank ska starta ett bank rån vi i är 8 i gänget 2 fixar flyckt fordon en som fixar en bil, planen är att han ska köra dem upp i sandys flygplats där en helicopter väntar 3 fixar pengarna i valvet medans de 2 resterande fixar gisslerna och snacket med polisen, poliserna och de två kommer överrens om 2 min fri passage de 3 i bankvalvet de samlar ihop det de sista och går till dörren där de två andra står de checkar läget med de två som har gissel förhandlingen de berättar vad de har kommit fram med och de får en lysande idee de byter kläder på en gissla och en rånare tvingar gisslan att springa ut med de till bilen och åka med de polisen tar den ena gisslan och ena rånaren som de inte upptäckt att vara rånare de åker till polis stationen så får de skriva vad som har hänt medans de 6 och ena gisslan åker mot sandy och ska möta upp den 7 i gänget men de har 4 insatsstycks bilar är efter de de möter den 7 och får skott skötna mot sig den ena träffar helikopter plåten över piloten de flyger upp i paleto och hittar ett bra ställe de landar helicoptern och tar en bil på en parkering de ser längre bort de har stort försprång från polisen så de kör mot polisen som om de var säkra tills gisslan tog ratten och drog i den så bilen volta och polisen kom till plats och fråga vad som hände då sa de 6 i gänget att de var en olycka att ratten var svår att styra medans gisslan säger att de var han att de var de 7 rånarna polisen säger att de är omöjligt de var ju åtta och då måste du vara en rånare med och då svarar gisslan att den ena rånaren är utklädd till gissla på polisstationen sekunden han säger de så har den 8:eek:nde lämnatstationen polisen tar beslut att säga till stationen de samtidigt polisen trycker på komradio knappen så får han en kula i huvet av en ljuddämpad pistol och de får gisslan med och sedan var de 8 fria och utan poliser

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? med hjälp av vice president och att jag är involverad i deras uppdrag så om jag åker med en prospect,member,sgt at arms eller till och med road captain och utvärderar folk och om de inte sköter sig så får de en muntlig varning och om de inte skärper sig så får de att vapnena rycks eller att de behöver göra jobbiga sysslor

Hur hanterar du kritik? sålänge det är konstruktiv kritik så är de jätte lugnt men om de är typ du är sämst du är cp och sånt är de mindre roligt men jag mordhotar ingen ooc eller hotar eller höjjer rösten jag lämnar bara de så och de får säga va de känner för

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? aa de är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka