Accepterad LLaalll | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LLaalll

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? SPAQ#1567

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karatär heter Lennys Ass och är en gammal man. Hans uppväxt har varit hård. Hans mamma dog när han var 3 år. Hans pappa mådde bra men när han fick höra om Lennys mamma så blev han helt förkrossad. Han började att röka på och missbrukade mycket hash. Lenny hade det heller inte så bra. Varje dag han vaknade upp hoppades han på att vara sjuk. Det var eftersom att han blev mobbad i skolan för att alla tyckte att hans efternamn var så roligt. Sakerna de gjorde var värre än att ramla från en 100 meters hög klippa. De drog ner hans byxor varje dag bara för att få se hans ASS. Så när Lenny var runt 18 års ålder så hängde han på hans papp. Lenny tänkte att om han börjar att röka och annat så skulle hans ilska gå bort. Han fortsatte med det ett bra tag tills han träffade en vacker ung dam. De blev ihop på direkten. Men när de hade varit ihop ett tag så ville de skaffa barn. Men det gick inte för all mängd av knark som Lenny hade i sig i hans kropp gjorde så att det inte gick att skaffa barn. Så bruttan lämnade honom och sen dess har Lenny varit ledsen och bara legat hemma i sin lilla stuga på landet. Men nu när han har flyttat in i den nya staden Unive så har han plötsligt blivit mycket piggare och är ute på stan och shoppar. Han skaffar nya vänner och glömmer bort allt som har hänt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag har varit med i rp branshen några månader nu. Jag har sjukt mycket kunskap om rollspel och kan alla regler som ska följas. Jag vill kunna utveckla min rp och om jag ska kunna utveckla den så är det bra att vara medlem. Unmive är min fritid så jag kommer vara väldigt aktiv ocxh kunna hjälpa till när det behövs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av Unive för att servern bidrar med en massa saker som andra servrar inte gör. Det kan vara tex att ni har aktiva mods och staffs som verkligen ser allting. Servern är en slags glädje som inte många servrar har och det sista är att det finns många extremt duktiga rollspelare.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat Unive när jag har kollat på twitch och när jag laddade ner FiveM så var Unive den servern som jag fick mest intresse av på direkten.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa bra scenarion med hög rp där ingen lallar eller bryter mot reglerna. Jag vill och kommer att göra så att andra rollspelar har en bra stund i Unive. Jag vilkl att min rp ska utvecklas så jag kan bli en av de bästa i staden. Jag vill spridas glädje till andra rollspelare som tar Unive på allvar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli medlem på Unive. Jag skulle vilja testa att jobba inom blåljusen eller testa att rollspela som kriminell. Jag vill kunna hjälpa till i dcn så mycket jag kan och jag vill att Unive ska bli större och kändare så att det kommer in mer spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern jag spelar när jag kör fiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka