Nekad Lenny svennson | Medlem ansökning [jesse2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny svennson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? BUSSTURKEN eller BIgdaddyA11

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lenny svennson 55 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv rolig klurig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Lenny Svensson han är född i italien i en kuststad där skuggorna ofta var länge än ljuset. Trots sitt skandinaviska efternamn bar han på ett italienskt arv fyllt av motsägelser . Hans far var en mäktig och furktad ledare för en orginisation vid namn red syndicate ett maffianätvek som verkade i det fördolda men hade inlfytande över både affärer och människor . För omvärlden var fadern en respekteerad affärsman -för de invifda var han någon man inte bågade säga emot, Trots allt det börjar han bli gammal nu och Lenny ska ta över tronen .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp en karaktär som gör uttryck på stan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte bara tänka på dig själv i ett scenario utan tänka på båda två

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot lallande det var för jag trodde det bara var massor med ungar här inne som förr i tiden. lärde mig att man sak ge alla servrar en chans till.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm : random deathmatch du dödar någon utan att ha ett bakomliggande scenario . rdm är likadant fast du dödar någon med ett fordon. Powergaming är när du priotera att vinna , förbättra sin karaktär genom att upnå mål på ett orealistiskt sätt .

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har ägt många gäng men det är bara bra för krim rp men ändå något jag skulle vilja tillägga i med att många har oseriös krim rp

Senast ändrad:
Nekad ansökan
Anledning: Text skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka