Accepterad LKN | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? LKN#6519

Ange ditt födelsedatum 09 Februari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. skolschema Måndagar 08:30 - 13:50 Tisdagar 12:45 - 16:00 Onsdagar 08:30 - 14:25 Torsdagar 08:30 - 13:40 Fredagar 08:50 - 15:40 Helger brukar jag vakna 13:00 sen vara inne nästan hela dagen men några få pauser där jag pluggar, gymmar eller spelar hela dagen men går ut på kvällen för att träffa vänner. Men måndagar på eftermiddagen när inte många spelar kan jag lätt läsa igenom ansökningar. Tisdagar på morgonen kan jag göra klart de sista ifall jag inte blev klart med allt på måndagen. Onsdag lite efter skolan. Torsdag mycket tid att kolla igenom olika saker. Fredagar kan kolla lite men brukar vilja ta de lugnt och spela då för att svara så ärligt som möjligt. Men alla veckodagar kan förändras lite ifall jag behöver plugga men kommer lätt få in 3-4 timmar på måndagar, tisdagar, torsdagar och lördag och söndag. Är spontan människa så helger kan se annorlunda ut ibland med detta är de vanligaste så de är de jag kan utgå ifrån.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan början av November 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://ibb.co/pfrgR70 har blivit bannad två gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej