Accepterad LKN | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? LKN#6519

Ange ditt födelsedatum 09 Februari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. skolschema Måndagar 08:30 - 13:50 Tisdagar 12:45 - 16:00 Onsdagar 08:30 - 14:25 Torsdagar 08:30 - 13:40 Fredagar 08:50 - 15:40 Helger brukar jag vakna 13:00 sen vara inne nästan hela dagen men några få pauser där jag pluggar, gymmar eller spelar hela dagen men går ut på kvällen för att träffa vänner. Men måndagar på eftermiddagen när inte många spelar kan jag lätt läsa igenom ansökningar. Tisdagar på morgonen kan jag göra klart de sista ifall jag inte blev klart med allt på måndagen. Onsdag lite efter skolan. Torsdag mycket tid att kolla igenom olika saker. Fredagar kan kolla lite men brukar vilja ta de lugnt och spela då för att svara så ärligt som möjligt. Men alla veckodagar kan förändras lite ifall jag behöver plugga men kommer lätt få in 3-4 timmar på måndagar, tisdagar, torsdagar och lördag och söndag. Är spontan människa så helger kan se annorlunda ut ibland med detta är de vanligaste så de är de jag kan utgå ifrån.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan början av November 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://ibb.co/pfrgR70 har blivit bannad två gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att ta hand om servern och se till att allt går som det ska. Jag kommer kolla så att alla följer reglerna och skulle jag märka att de är någon som har problem att följa reglerna eller har som avsikt att inte följa dom kommer jag inte baka från att ta hand om det. Banna och kicka blir mina verktyg till att lära folk hur man ska uppföra sig här på Unive. Jag tror mycket på att varningar är effektiva istället för ban och därför kommer jag ofta kicka folk och skriva en tydlig förklaring till varför detta hände dom så att de kommer bort från spelet och får lite tid att reflektera. Skulle de vara så att någon bryter mot reglerna med uppsåt att inte följa dem kommer jag banna dom. Där kommer jag även skriva en stor förklaring så dom fattar vad dom gjort samt rapportera vidare till staff eller andra så att de vet vilka jag varnar och vilka dom kanske ska hålla koll på. uppgiften vi har är alltså att vara som en civil polis. Folk ska inte veta att vi är där ute och faktiskt kollar ifall alla följer reglerna. Jag kan även nu dva bilar som blir dumpade mitt i vägen ifall de gått sönder så de kommer jag också ansvara för. Mitt jobb kommer alltså innebära att jag har lite mer ansvar än andra och måste RPA alltid på hög nivå. Jag kommer även kunna underlätta lite för staff så dom inte behöver göra allt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag gillar Unive. Har varit MA men tyckte att den rollen kanske inte passade mig så mycket då folk började bråka och tävla om vem som kunde få mest intervjuer osv. Känner att här kan jag jobba ostört och själv och se till att Unive alltid har sitt goda ryckte och för nytt folk som kommer in att dom får en bra bild av Unive vilket innebär att de inte ska stå trasiga bilar här och var samt att de spring runt folk som inte vill följa regler. Jag vill alltså bli servervakt eftersom jag gillar Unive och tycker att mer ansvar på denna server bara är kul.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse är när man utnyttjar sina perms på fel sätt och istället för att använda dom på ett effektivt sätt så använder man dessa för att förstöra för andra eller använda permsen för att kunna få någon fördel.

Jag som krim har hört att vissa servervakter straffar andra gäng hårdare medans låter dom i sitt gäng lalla runt eller tämja på reglerna. Detta är korruption på hög nivå och det är inget jag kommer göra. Jag tycker alla ska straffas rättvist och ha samma straff skala.

!?! Denna blev godkänd men har alltid missat när ni tar intervjuer så hoppas att denna gång bli godkänd!?!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka