Ej Antagen k11llezz | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus

Vad heter du på discord? K11lezz

Vad är ditt Hex:ID 1100001465e5c13

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. jag kan vara aktiv på unive alla dagar för jag har inte så mycket att göra på dagarna. jag går i skolan ungefär från 08:30-15 och kommer hem och är aktiv resterande av kvällen varje dag men helger som fredag och lördag kväll kan jag vara ute med vänner från 19 ungefär till 00 eller 03 beror helt på. har ju lov som sagt då jag går i skolan så snart är de jul lov och kan vara aktiv mycket då

Hur länge har du varit medlem på Unive? har blivit av med den nån gång men har varit medlem cirka 1 år prick och har spelat i 1,5 år på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/ander/Downloads/ban.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakterna har ansvaret till att göra dom sakerna som staffs inte hinner med tex dom mindre regelbrotten till att tex DV bilar som står dåligt till eller kicka personer som snor folks bilar eller sv banna ifall rollspelet inte sköts. servervakterna har även ansvar för att bidra med gott exempel och sköta rollspelet på ett bra sätt

Varför vill du bli servervakt på servern? för att kunna vara med och göra skillnad. jag har tidigare varit staff för cirka ett halv år sen och nu vill jag kunna göra skillnad på servern och kunna vara med och påverka men känner inte att jag vill blir staff igen ännu men kommer antagligen vilja det inom snar framtid

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man inte sköter kommands på rätt sett som att dv folks bilar för man tycker det är kul eller kicka folk eller banna för man vill förstöra rollspelet. finns väll flera saker jag inte kommer på just nu men är alltid öppen för att lära mig mer inom SV

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Ej tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka