Nekad Ljungen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljungen

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Ditt discordnamn: Ljungen#3163

Ange ditt födelsedatum 16 September 2023

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att det verkar kul. Jag tycker om att ta mer ansvar och ta mig an nya och intressanta utmaningar. Jag tar saker på allvar och tror att jag kommer att göra ett bra jobb som staff. Jag har en bra attityd till människor och känner mig mogen nog att vara en bra staff. När jag väl kommer in på de saker jag vill bli framgångsrik i, jobbar jag på dem och jobbar hårt tills jag hoppas kunna uppnå dem. Jag vill också bli staff då jag är redo att ta på mig mer ansvar på servern och kunna hjälpa fler. När jag fattar ett beslut håller jag fast vid det. Jag skulle vilja kunna ha en server med så få överträdelser som möjligt såsom lall, powergaming, rdm och vdm. Jag kommer att checka och aktivt delta i /rapportera och /hjälpa, och jag ska se till att de som gör saker som inte är tillåtna på servern blir straffade. Om de får /hjälp där någon skriver att de dog av misstag, kommer jag att kontrollera loggs, om det verkar rimligt att personen dog av misstag, eller om personen tillskriver misstaget att de dog av skottscenario, bör dessa inte återupplivas. Jag vill kunna se serven utvecklas på ett bra sätt. Jag vill skapa en så rolig och härlig gemenskap här på unive. Jag vill också vara en del av staffteamet eftersom jag vill det bästa för servern och jag vill kunna se att servern är den som dyker upp så lite som möjligt. Jag vill inte vara den som vill banna folk bara för att, jag kommer se till att jag bannar personer rätt och att ja bannar dom för en tydlig anledning, inte för att ja ska se bra ut som bannar många.

Support Ansvarig
Jag vill bli support ansvarig för att jag inte vill att folk ska sitta och vänta alldedes för länge i support. Jag kommer vara aktiv inom området. Jag är en person som har lätt för sig att prata med folk, förstå dem och låter dem prata. Jag visar alltid upp min positiva sida, har en bra och snäll ton. Jag är även en rättvis person, som jag anser är väldig viktigt om man ska vara support ansvarig. Om jag får ett support ärende med en kompis ska jag göra det rättvist, inte ge åtgärder till den andre personen även om de är min kompis som gjorde de stora felet. Jag kommer även försöka få in en annan staff som kan styra upp de mer om ja har ett support ärende med min kompis.

Krim Ansvarig
Jag vill bli Krim ansv då jag varit det tidigare och jag ser hur Krim rpn blir sämre och sämre. Jag vill arbeta aktivt med förbättring på Krim rpn. Jag gillar området och har förståelse för rpn, men jag vill jobba för att den ska bli bättre.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Allt e olika pga träningar och liknande men ungefär såhär ser aktiviteten ut för mig en vecka:
Måndag: 17:00 - 22:00
Tisdag: 17:00 - 22:00
Onsdag: 17:40 - 23:00
Torsdag: 17:40 - 22:00
fredag: 15:00 - 02:00
Lördag 14:00 - 02:00
Söndag 11/12:00- 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Några månader nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, har varit staff tidigare och kan alla kommandon och liknande.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell & Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka