Nekad Linusmannen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/ JAG BLEV BANNAD FÖR MONTAGE I JANUARI/FEBRUARI JAG HETTE WESCH INNAN!!

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747 jag kan också inte göra permanent överklagan för det buggar och jag kommer till en utvecklar ansökan istället

Vad är din discord tagg? benzowtw JAG FICK UNBAN FÖR EN MÅNAD SEN OCH NU NÄR JAG SKA GÅ IN ÄR JAG FORTFARANDE BANNAD

Vem var det som bannade dig? 320 bannade mig för jag la ut ett montage OCH JAG BLEV UNBANNAD JAG SKA VISA BILD ni kan

Bild på banmeddelande: ban.pngbann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev unbannad för typ en månad sen men skolan började jag hade inte tid att gå in på servern men nu när vintern börjar komma så ska jag och massa kompisar komma tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har förklarat allting här är en link https://www.unive.se/threads/linusmannen-ban-%C3%96verklagan-320.225360/#post-819576 jag har aldrig connectat till servern efter jag blivit unbannad jag svär på gud jag var bannad i 9 månader för montage som jag har tagit ner

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gick aldrig in på servern efter jag fick unban för skolan började då och jag hade inte gta nedladdat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lovar KAN NI KOLLA LOGGSEN??

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag är felaktigt bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? PHILIP VET ATT JAG HAR GJORT BAN ÖVERKLAGNINGAR I 9 MÅNADER JAG HETTE WESCH INNAN OCH JAG VAR BANNAD FÖR MONTAGE MEN DEN ÄR BORTAGEN

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

kolla min profil på unive jag har inte gått in på server sen jag fick unban av 320 för en månad sen kolla loggsen jag ber jag orkar inte vänta mer tid jag var bannad i nästan ett år och nu när vintern är här typ så kommer alla tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka