Nekad bakaenkakamedmig? | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bakaenkakamedmig?

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198893761963/

Ditt Hex-ID: steam:110000137a405ab

Vad är din discord tagg? spexyog

Vem var det som bannade dig? hedgehog 320

Bild på banmeddelande: 20260228104758_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag först blev bannad för att jag hetsade ooc och svor mot en killes religion, sedan gick jag och la ut montage för att jag vart sur och ändå tänkte sluta spela fivem vilket jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag hade svurit mot en kille i OOC, då vart jag sur och la ut montages som visade bland annat exploits etc. sen efter det spoofade jag 1 gång efter jag vart bannad tror de var i snitt en månad efter jag vart bannad för montage, sen dess har jag inte spelat fivem på ett år så jag tänkte kolla om jag fick komma tillbaka då de ändå gått tid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, ingenting i sig är felaktigt då jag står för de jag gjort och hoppas ni förstår att jag ångrar mig att jag gjort felen jag gjort, då jag slutade spela fivem i 1 år har jag i princip glömt alla dumheter som exploits och spoofings osv, de inte en felaktig ban men jag hoppas på en till chans för att få spela på servern igen då de va länge sen jag spelade (1 år).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag har vart bannad innan för spoofing, vilket är lite ironiskt då jag spoofade efter jag vart bannad för montage igen, men sen dess har jag verkligen inte haft något intresse för fivem tills nu, då jag hör att de verkar bli roligare att spela nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de va ju dumt val att göra montage utav mig, jag tog ju bort alla montage förra året då jag slutade intresse för fivem helt. och jag har inga planer för att göra nåt liknande heller, vill bara komma tillbaka till servern och se vad för kul man kan ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har ju inte spelat på ett år så jag har ju tappat intresse för all bs som montage och krim skjutningar och skit. blir jag unbannad kommer jag förmodligen testa på någon ny rp istället för kriminella rpn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka