Nekad Linskaka | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linskaka

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? liiiamm.

Vem var det som bannade dig? Boten

Bild på banmeddelande: Unive ban bild montage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning jag är legit frustrerad. Jag har precis blivit unbannad av 320 och nu är jag p bannad igen för något trams. Vet inte om nån har sagt något men användarnamnen "Undersängenbilly" och "dominopizzalover" är största mytomanerna och är helt fixerad i mig och försöker få mig permanent bannad hela tiden efter jag fick dem p bannad för fusk. Om du grundar bannen på nått dem eller någon vän har skickat så kan du gärna tänka om och skicka vem som skrivit vad. Enligt staffs så har jag lagt upp montage får då montaget skickat till mig. Jag skriver om varför jag inte får komma support? Får meddelande av mee6 att jag blev bannad ur alla möjliga discords, krim dcn, sjukvårdar dc som jag var sjukvårdare på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Krävs Jag var i skottlosning och tog mina vänner till sjukan sen när jag befinner mig på sjukan får jag ban ur dcn och quitar för att jag ska förstå vad som har hänt eftersom jag blev chockad sen senare blir jag bannad IG

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt min uppfattning så ja eftersom jag inte ens blir tillkallad till support och fattar inte vad som händer. Boten bad mig göra överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I situationen jag var i så hade jag inte kunnat göra något annorlunda eftersom jag inte blev tillkallad till support utan jag blev bannad av mee6 när jag var mid scenario och rpade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Förstår väl man inte ska göra, jag vill bara få klarsyn vad bannen grundas på eftersom precis mille sekunden jag blir bannad skriver 2 individer jag fick p bannad för fusk. Dem skriver till mig "kokad" o bla bla bla. Dem är så himla fixerade därför tror jag genuint att nån har suttit och skickat något till boten.

Det måste varit nått du grundar bannen på och därför vill jag få en chans att ta del av informationen eftersom jag legit kan säga att personerna som går under namnen "Undersängenbilly" och "dominopizzalover" är bara ute efter att hämnas efter jag gjorde de rätta. Jag blev varken tillkallad till support till heller fått en bra anledning till varför bannen sattes.

Förklara tydligare i bannen här boten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Vet inte om nån har skrivit till dig boten men samma sekund/minut jag blir bannad skriver dem till mig. Jag gissar på att nån har skrivit till dig om "Banna han". Jag fick dem bannade fusk nu är dem helt fixerade och helt om det är nån som har skrivit "banna" eller nått så fattar jag inte varför du inte tog mig i support när dem människorna är helt fixerade över mig. Kan du snälla skriva eller lägga mera bevis legit är bara förbryllad.

1746030221166.png1746030229116.png

Jag gissar ju på att dem eller nån har skrivit nått till dig boten, för jag fattar inte. Samma sekund jag blir bannad skriver dem till mig. Antagligen dem skrivit till dig eller nån av deras vänner nått alt konto. Dem är fixerad över mig.

Kan du också förklara vad du grundar bannen i så hade jag varit tacksam om du väljer att neka. Vet inte varför du inte ville ta det i pm men enligt köpevillkoren har jag ialf rätt att veta och anser inte att jag har fått informationen till mig som jag ska. Du säger montage men videon säger mig inget. Vad är den riktiga anledningen, vad är grunden över beslutet.

Skicka alla bevis nedanför, kan vi hålla en diskussion

Senast ändrad:
Bannen handlar inte om ert ooc tjafs utan att du har ett montage som ligger ute.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka