Nekad Golaren | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
883
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? liiiamm.

Vem var det som bannade dig? Boten

Bild på banmeddelande: Unive ban bild montage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så är anledningen montage men också nått mer enligt boten och det är ju de jag vill få reda på. Jag har precis blivit unbannad och nu är jag p bannad igen för något trams. Vet inte om nån har sagt något men användarnamnen "Undersängenbilly" och "dominopizzalover" är största mytomanerna och är helt fixerad i mig och försöker få mig permanent bannad hela tiden efter jag fick dem p bannad för fusk. Om du grundar bannen på nått dem eller någon vän har skickat så kan du gärna tänka om och skicka vem som skrivit vad. Enligt staffs så har jag lagt upp montage får då montaget skickat till mig. Jag skriver om varför jag inte får komma support? Får meddelande av mee6 att jag blev bannad ur alla möjliga discords, krim dcn, sjukvårdar dc som jag var sjukvårdare på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag blev bannas så var jag var i en skottlosning och tog mina vänner till sjukan sen när jag befinner mig på sjukan får jag ban ur dcn och quitar för att jag ska förstå vad som har hänt eftersom jag blev chockad sen senare blir jag bannad IG.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt min uppfattning så ja eftersom jag inte ens blir tillkallad till support och fattar inte vad som händer. Boten bad mig göra överklagan för att kunna få ut resterande av information hädan efter vilket jag är tacksam för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I situationen jag var i så hade jag inte kunnat göra något annorlunda eftersom jag inte blev tillkallad till support utan jag blev bannad av mee6 när jag var mid scenario och rpade vid tidpunkten när jag blir automatiskt bannad och får meddelande av mee6 boten och alla Unive Servrar borta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Förstår väl man inte ska göra, jag vill bara få klarsyn vad bannen grundas på eftersom precis mille sekunden jag blir bannad skriver 2 individer jag fick p bannad för fusk. Dem skriver till mig "kokad" o bla bla bla. Dem är så himla fixerade därför tror jag genuint att nån har suttit och skickat något till boten.

Jag förstår väl att man inte ska göra montage och det är bara för att håna servern och är inte bra alls det är förstått såklart och det är jag 100% medveten om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Jag vill bara ha svar vad Boten Grundar bannen i. Eftersom karaktärens personummer är inte min ialf och vet att man kan kolla upp på det sättet för efteråt få fram personens discord.Jag vill bara veta vad grunden är ifrån dig boten, snälla svara och ha en diskussion. Jag ska tydligen göra en överklagan för att kunna få reda på informationen eftersom jag gärna vill ha den om ni inte misstycker. Förstår inte varför vi inte kunde skriva i pm men göra överklagan istället för att ta reda på informationen.

1746110327637.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka