- Meddelanden
- 447
- Reaction score
- 14
Ban-referens
fivem-turbo-w3mf — FiveM, Utgår 2026-04-01
Anledning: kör upp på berg samt pittar galet
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Ja vi var i en skottlossning och det var ett gäng bilar som campa sitt hus och åkte runt och pittade. Det höll på ett tag och till slut tappade jag tålamodet och pittade tillbaka. Jag vet att det var fel av mig att göra så. Jag blev bannad för att jag gjorde ett regelbrott tillbaka istället för att hantera det rätt. Detta är min första ban på många månader, och jag inser själv att jag gjorde fel i situationen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag, eftersom jag vet att jag gjorde fel i detta tillfället. Jag tappade tålamodet och borde istället ha skickat en report på dem istället för att ge tillbaka. Vill även tillägga att detta är första bannen på länge jag får men jag förstår mina misstag och tar ansvar för dem.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag måste ha mer tålamod och inte ge tillbaka även om andra gör fel. Nästa gång skulle jag skicka en report direkt istället för att pitta tillbaka eller köra upp på berget. Det var fel gjort av mig och jag inser det. Har en bra bannhistorik och dettas är som sagt första bannen på länge så jag lär mig av mina misstag och tänker bevisa det även efter denna ban.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag ska få en till chans eftersom jag inte blir bannad ofta och har varit utan bans i flera månader. Jag lär mig av mina misstag och försöker alltid bli bättre.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes