Accepterad Linkan1 | Ansökan till Servervakt [PABLO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Linkan#4884

Ange ditt födelsedatum 25 December 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varierar väldigt mycket.
Vanliga veckodagar: 17/18-22/23
Helger och lov: 15/16-02/03

Hur länge har du varit medlem på Unive? till och från sedan oktober 2020.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Totalt 3 st bans. står 4 men NoSoul drog ner min ban från 20 dagar till 15 så därför står det 4 st. De bansen var längesen nu och jag har tagit stor lärdom av de. https://im.ge/i/FsgWxL

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Enligt mig så är en servervakt en person som rpar helt vanligt men samtidigt håller ett extra öga på folket runtomkring sig så att de följer reglerna som är uppsatta för servern. Givet vis så ska servervakterna följa reglerna också för att visa sig som ett gott exempel för resterande spelare på servern. Servervaktern ska hjälpa till helpers+ och göra arbetet lättare för dom genom att hjälpa dom med att specca.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Anledningen till att jag är lämplig för sv är för att jag har tidigare erfarenheter som sv och helper så jag vet hur man ska föregå med gott exempel. Jag tar min roll på stort allvar och gör mitt bästa för att göra rättvisa bedömningar. jag kommer alltid att ta klipp på de som jag bannar och sen är det upp till staffsen att bedöma om de förtjänar en längre ban. Jag tycker att det är tråkigt med alla lallare på servern så jag kommer göra mitt yttersta för att få bort dom.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en som inte är rädd för att ta beslut. Den ska vara rättvis i sina bedömningar och vara ett gott exempel på hur spelarna på servern ska vara. Om den t.ex skulle banna fel person så ska man inte vara rädd för att stå upp för sina misstag. Som jag skrev tidigare, jag har varit servervakt och helper innan så jag vet hur man ska vara rättvis och göra bra bedömningar.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt det kan t.ex vara att man kickar/bannar någon i scenario för att vinna det eller att man har på /toggleid i scenario för att få en fördel med t.ex var folk gömmer sig i en skottlossning eller liknande. Det kan också vara att man använder sig utav /revive för att inte dö.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka