Nekad LingLing | Beslut Överklagan [ SHABBE ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LingLing

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ditt discord namn: barbapappa100_86669.

Ditt Hex-ID: steam:11000016555d21e

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och test medlem

Vem/vilka tog beslutet? Shabbe och Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt misstag och för förvirringen som jag orsakade. Jag förstår nu att jag bröt mot reglerna när jag använde spawnmenu för att ta King Kong till sjukhuset. Då jag skulle ta honom till krim sjukhuset men då kraschade han så. Han skickade då ett meddelande där han sa att jag skulle ta Sandy och sedan sätta in honom på sjukhuset. Jag trodde att detta var okej, men jag inser nu att det inte är tillåtet att använda spawnmenu för att flytta andra spelare till olika ställen. Jag har varit test medlem i över 10 dagar och har varit aktiv i mer än 7 av dessa dagar, hoppas det är något ni kan ta en titt på. Jag förstår varför beslutet togs och förstår verkligen de konsekvenserna jag fick eftersom jag bröt mot reglerna. Men jag hoppas jag kan få en ny chans och kanske få tillbaka medlem eller annat då jag ahde varit aktiv som man skulle vara.Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag inte var mer uppmärksam på reglerna, och jag lovar att vara mycket mer noggrann i framtiden för att inte göra samma misstag igen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår att beslutet om 5 dagars bann var rätt eftersom jag bröt mot reglerna genom att använda spawnmenu för att ta King Kong till sjukhuset. Jag förstår då denna bannen och kommer verkligen att lärt mig av mitt misstag. Jag vill bara be om att få tillbaka min medlem och kanske krim men helst medlem (jag anser att jag borde få min medlem tillbaka eftersom då jag hade varit aktiv 7 dagar utav 10 som man skulle för att få medlem samt hade 10 dagar också gått så jag tycker jag borde få medlem igen men det är upp till er). Jag gjorde ett misstag, men jag vill gärna få en andra chans. Jag förstår att det är upp till er att besluta, men jag skulle vara tacksam om ni kan ge mig en ny chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bevis Emilia (Fick ingen Länk till någon Bevis står att Emilia har det)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka