Nekad jerran1234😊😂s | Beslut Överklagan [SHABBE]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
5
Ditt discord namn: dalle_4

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad för typ av beslut gÀller det? indragen krim och medlem och ban

Vem/vilka tog beslutet? shabbe

Varför tror du sjÀlv att beslutet togs? ja beslutet togs dÄ jag tog spawnmenu nÀr jag skulle fÄ krycka och detta dÄ var ej meningen dÄ jag hade glasögon jag vill ta till backa men kan förstÄ kunde ha vÀntat nÄgon min för att fixa de sÄ min krycka ej gick bort ock kan se verkligen hur de var fel och kan verkligen se hur det sÄg ut dÄ det sÄg verkligen jÀtte fel visste inte ens att min kycka var borta dÄ jag hade inte ens skjutit elle gjort nÄgot efter det jag bara körde runt i min bil

Hur Àr beslutet felaktigt? ja jag vill gÀrna fÄ krimvarning istÀllet för att fÄ ban och indraget dÄ jag vill verkligen visa er att jag kan förbÀttra mig och att detta ska aldrig hÀnda igen nÀr jag menar aldrig menar jag aldrig och jag kan förstÄ hur det sÄg ut men det var verkligen inte mening och vill gÀrna fÄ er att veta att det inte var med mening och att det kmr aldrig upprepas igen för jag förstÄr mitt fel och att vill gÀrna bevisa er att jag Àr bÀttre en sÄ ocksÄ om ni kan ge mig en till chance i detta för att kunna bevisa er att jag kmr ej göra det igen men kan endÄ se hur det ser ut dÄ det var fel av mig och jag erkÀnner det men tar verkligen 2 krimvarninga isÀlet dÄ jag kÀnner verkligen att jag har lÀrt mig mkt av detta och de ska aldrig ske igen

Bifoga bevis och lÀnkar som Àr relaterade till Àrendet: deras bevis

FörstÄr du att vi kommer att stÀnga din överklagan ifall beslutet ej Àr felaktigt? Ja

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka