Nekad Smokey752 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey752

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Ditt discord namn: smokey752

Ditt Hex-ID: steam:11000014139a053

Vad för typ av beslut gäller det? indragen test medlem. jag vet att det egentligen är försent att skriva besluts överklagan men jag behövde bli unbannad innan jag ska göra den

Vem/vilka tog beslutet? emnez/ föredetta krim ansvarig

Varför tror du själv att beslutet togs? jo för att jag använde mig utav fear rp och för att jag snackade med mina vänner i dc

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att det är felaktigt då jag blev medlem för nio dagar sen men egentligen skulle få test medlem för elva eller tio dagar sen då en medlemskaps ansvarig trodde att jag hade blivit nekad nyligen när det faktiskt inte var sant men han svarade aldrig i pm tills tredje dagen sen blev jag test medlem. jag förstår att från erat perspektiv så är det fear rp och det förstår jag men jag tycker att från mitt perspektiv så är det halvt fear rp eftersom att jag redan satt i en bil och började rulla innan han skrek upp med händerna och jag vill be om en andra chans för att kunna få gott göra mig för det här är inte värt att bara neka och skita i utan snälla värdera mina åsikter och ge mig en andra chans. jag skulle gärna be om att få tillbaka min test medlem då jag vid tillfället hade varit test medlem i tolv dagar. därför skulle jag ha varit medlem när jag fick min ban och då hade jag inte fått indraget medlem.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://discord.com/channels/@me/1313177215860609044/1367503833789370434

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka